Liczba lokali marki A. Blikle wzrosła w tym roku o około 25 proc.

Autor: dlahandlu.pl 23 grudnia 2015 10:49

Liczba lokali marki A. Blikle wzrosła w tym roku o około 25 proc. Sieć A.Blikle otworzyła siedem sklepów

Polska sieć cukierni i kawiarni A. Blikle od początku roku podpisała już dziewięć umów najmu na nowe lokale, a sieć powiększyła się o siedem placówek, z czego większość w ostatnim kwartale.

Liczba lokali marki A. Blikle wzrosła w tym roku o około 25%. Wśród galerii, w których otwarto w 2015 roku cukiernię lub kawiarnię A. Blikle, są największe centra handlowe oraz obiekty średniej wielkości, takie jak Galeria Mokotów, Manufaktura, Silesia City Center, Poznań City Center, Galeria Łódzka, Galeria Warszawa Wileńska i Ferio Wawer. Na początek przyszłego roku zapowiedziano otwarcie lokali w Starym Browarze i Pasażu Łódzkim.

Firma Cushman & Wakefield odpowiada za reprezentowanie firmy w Polsce. Współpraca obejmuje poszukiwanie nowych lokalizacji dla A. Blikle, negocjacje przy przedłużaniu umów najmu i rozwijanie strategii ekspansji firmy w kraju.

– Poza rozwojem sieci dystrybucji firma A. Blikle realizuje projekt rewitalizacji struktury i jakości portfela produktowego oraz repozycjonowania marki – w całej sieci wystartowała właśnie kampania wizerunkowa „A. Blikle – Smak Natury”, a słynny pączek od kilku dni powstaje już w 100% z naturalnych składników. To tylko początek zachodzących zmian – zapowiada Michał Wólczyński, dyrektor generalny, A. Blikle.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.