Logistyka i horeca - to plan Makro na polski rynek

Autor: dlahandlu.pl 2 sierpnia 2017 12:19

Logistyka i horeca - to plan Makro na polski rynek fot. Makro

Sieć Makro postawiła w tym roku przede wszystkim na rozwój logistyki. Zgodnie z planem zaplecze magazynowe powiększy się aż o trzy obiekty. Ponadto, pod koniec zeszłego roku firma ogłosiła, że zainwestuje 100 mln zł w ciągu trzech lat w remonty swoich placówek. Na razie wyremontowana została tylko hala przy Al. Jerozolimskich w Warszawie.

Na koniec marca 2017 r. sieć Makro miała w Polsce 30 hal. Po serii zamknięć firma nie otwierała w 2017 r. nowych placówek w naszym kraju. 

Horeca na topie od kilku lat

W maju sieć poinformowała, że szef Roku” Gault&Millau 2016 Paweł Oszczyk dołączy do Makro Polska. Szef kuchni restauracji La Rotisserie od sierpnia objął stanowisko kierownika działu ds. grupy klientów horeca. W Makro Oszczyk jest odpowiedzialny za tworzenie, realizację i komunikację strategii oraz inicjatyw sprzedażowych dedykowanych określonym grupom klientów horeca. Od sierpnia br. będzie także dbać o rozpoznawanie potrzeb klientów i zapewnianie najwyższych standardów obsługi. Makro już jakiś czas temu postawiło na ofertę i usługi dla tego sektora i wydaje się, że stanowi on główny kierunek rozwoju sieci w Polsce.

"Trójki" wycofywane ze sprzedaży

W czerwcu podjęto decyzję o wycofaniu ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego (zarówno sygnowanych marką własną, jak i innymi markami) do 2025 roku. Jest to siódma w tym roku i dziewiąta w ogóle deklaracja sieci handlowej o wycofaniu jajek “trójek”.

Przeprowadzka do nowego centrum

Na początku maja MLP Group przekazało sieci nowy obiekt magazynowy o powierzchni 10,1 tys. mkw. zlokalizowany na terenie parku logistycznego MLP Pruszków II. Nowy obiekt jest wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, w tym system chłodnictwa oparty na technologii C02, zapewniające m.in. niskie zużycie energii oraz wysoki poziom ochrony środowiska naturalnego. Magazyn w okolicy Pruszkowa został wybudowany dla tej sieci jako jeden z trzech nowych centrów dystrybucji obsługujących klientów z sektora gastronomicznego. 
MLP Group przygotowuje jeszcze dla sieci Makro dwa obiekty magazynowe o łącznej powierzchni około 17,2 tys. mkw. Pierwszy z nich powstaje na Górnym Śląsku w okolicy Czeladzi, a jego powierzchnia wyniesie 8,6 tys. mkw. Drugi obiekt będzie zlokalizowany w pobliżu Wrocławia.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,13

  • Min

    2,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.