Logistyka motorem rozwoju firmy Ruch

Autor: Puls Biznesu 7 października 2015 10:51

Ruch znalazł się w punkcie zwrotnym. Długotrwała restrukturyzacja oraz nadwyrężone finanse świadczą o sytuacji firmy. Szansą na nowe otwarcie ma być mocne wejście w logistykę - donosi Puls Biznesu.

Puls Biznesu donosi, że sytuacja Ruchu nadal jest zła. Firma została dokapitalizowana kwotą 20 mln zł przez Eton Park, jednak fundusz zadeklarował, że robi to ostatni raz.

Tymczasem przychody Ruchu ciągle spadają, nieprzerwanie od 6 lat. Spółka tylko raz wykazała zysk netto - w roku 2011. 

W ubiegłym roku Ruch odnotował 24 mln zł straty, przy 1,6 mld zł przychodu. Spadające przychody powodują stratę na poziomie operacyjnym, która w 2013 roku wyniosła 110 mln zł.

Prezes Igor Chalupiec podkreśla, że mimo zrealizowanych inwestycji kondycja firmy umożliwia redukcję zadłużenia w banku o kilkadziesiąt milionów złotych w porównaniu do roku 2013.

Dzisiaj Ruch szuka nowych sposobów rozwoju. Dariusz Stolarczyk, wiceprezes firmy oraz dyrektor do spraw operacyjnych mówi, że nowa strategia ma trzy filary. Obok tradycyjnej dystrybucji pracy oraz sieci sklepów Ruch wprowadza coraz więcej usług. Motorem rozwoju firmy jest i będzie logistyka. 

Cały tekst czytaj w środowym wydaniu Pulsu Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7882

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.