Loteria to dobry element kampanii prosprzedażowej i lojalnościowej

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 15 czerwca 2010 07:37

Loteria to dobry element kampanii prosprzedażowej i lojalnościowej

Podstawowym założeniem promocji w formie loterii jest przywiązanie konsumenta detalicznego do systematycznych zakupów w określonych placówkach handlowych oraz wzrostu sprzedaży.

 - Dane ankietowe zebrane podczas loterii oraz tysiące kart wrzuconych do urn wyraźnie wskazują, że klienci chętnie uczestniczą w takich akcjach - mówi w rozmowie z portalem dla handlu.pl Ewa Perenc-Gierut, dyrektor ds. handlowych sieci Hitpol.- W przypadku Loterii Jubileuszowej naszym zamiarem było zwiększenie dostępności na półkach sklepowych produktów producentów biorących udział w loterii oraz zwiększenie rozpoznawalności i świadomości tych marek wśród klientów detalicznych. Ponadto chcieliśmy uatrakcyjnić codzienne zakupy poprzez wprowadzenie elementu zabawy, a jednocześnie szansy na otrzymanie ciekawej nagrody z puli o wartości 140 tys. zł - dodaje przedstawicielka Hitpolu.

I Etap Loterii zakończył się 31 maja br. II etap zakończy się 31 sierpnia. - Podsumowując wyniki stwierdzamy, że karty w urnach nie układają
się równomiernie, tzn. są placówki, w których zebrano bardzo dużą ilość kart (to przede wszystkim sklepy, w których w poprzednich akcjach było wiele rozlosowanych nagród). Niestety zdarzają się też placówki, w których zainteresowanie tą formą promocji było niewielkie. Z doświadczenia wiemy, że zawsze początki promocji są słabsze. Ponadto zdarzenia losowe jakie dotknęły nas w ostatnich miesiącach niewątpliwie wpłynęły na ogólny spadek sprzedaży w detalu, a tym samym nie sprzyjały tej formie zabawy - podsumowuje Ewa Perenc-Gierut.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7680

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.