Lotos modernizuje stacje paliw i przeprowadza standaryzację sklepów

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 7 maja 2015 12:07

Zakończono zmiany w wyglądzie stacji segmentu ekonomicznego, a obecnie trwa metamorfoza wybranych stacji premium sieci Lotos. Zastosowane rozwiązania służą również obniżaniu kosztów budowy nowych lub remontu starszych obiektów. Koncern przeprowadza także standaryzację sklepów.

– Przemianę przeszły wszystkie stacje Lotos Optima oraz część stacji premium – mówi Ewa Pupek, szef biura marketingu, Lotos Paliwa. – Równocześnie z procesem zmieniania wyglądu stacji paliw przeprowadzamy standaryzację sklepów i rozwijamy ofertę Cafe Punkt – to nie tylko nowe pozycje w menu, ale również elementy wystroju i wyposażenia stacji paliw – dodaje Ewa Pupek.

To kolejne działanie optymalizujące działalność operacyjną sieci, które zapoczątkowano w 2014.

Na koniec marca 2015 r. GK Lotos posiadała w swojej sieci 445 stacji paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • jarosław 2015-05-29 12:56:35

    stacje paliw powinny często przechodzić serwis I kontrole zbiorników z paliwem i z LPG. Firma mar-serwis.com zajmuje się serwisem dystrybutorów na stacjach paliw. Prace wykonują solidnie i fachowo.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    7,73

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.