LOTTE Wedel: Warto wyróżnić produkty dedykowane najmłodszym i rodzinom

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2016 09:58

LOTTE Wedel: Warto wyróżnić produkty dedykowane najmłodszym i rodzinom Na zdj. Aleksandra Kusz vel Sobczuk, PR Manager w LOTTE Wedel, fot. LOTTE Wedel

Niezmiennie w okresie świątecznym Klienci sięgają przede wszystkim po okazjonalne słodycze, wybierając je chętniej niż produkty w standardowych opakowaniach. Sprawdzają się one jako drobny upominek i są doskonałym poczęstunkiem podczas rodzinnych spotkań, pełniąc jednocześnie rolę dekoracyjną. W tym roku E.Wedel proponuje swoim konsumentom niestandardową ofertę bazującą na truskawkowej Wielkanocy -  wyjaśnia w rozmowie z portlaem dlahandlu.pl Aleksandra Kusz vel Sobczuk, PR Manager w LOTTE Wedel.

- Wielkanocne portfolio E.Wedel zostanie wsparte zintegrowaną kampanią 360 stopni obejmującą działania: telewizyjne, internetowe, OOH, PR oraz akcje niestandardowe. Głównym elementem kampanii są 30-sekundowe spoty, w których pojawi się Wargorr zachęcający do poczucia truskawkowej radości. Dodatkowo w wybranych centrach handlowych w Polsce pojawią się truskawkowe stragany, dzięki którym każdy będzie mógł poczuć nie tylko zapach świeżych truskawek (zostanie wykorzystany aroma marketing), ale także spróbować wedlowskich słodkości.
Nie zabraknie również aktywności w punktach sprzedaży w postaci materiałów POS oraz wsparcia przedstawicieli handlowych. Rozplanowanie i dbałość o ekspozycję jest równie ważnym czynnikiem wpływającym na sprzedaż jak poziom różnorodności oferty. W pierwszej kolejności warto wyróżnić produkty dedykowane najmłodszym oraz te do dzielenia w „rodzinnych opakowaniach”. Bestsellery, produkty prezentowe oraz słodycze w okazjonalnej szacie graficznej powinny znaleźć się nie tylko na półce, ale również w dodatkowych lokalizacjach lub w specjalnie stworzonych strefach wielkanocnych. Display ekspozycyjny lub prepack pozwoli zagospodarować dodatkowe miejsce, a materiały POS będą pomocne w stworzeniu świątecznej atmosfery w sklepie. W strefie przykasowej nie może zabraknąć produktów impulsowych jak np. wielkanocnych pisanek. Święta to również czas wypieków, do których wykorzystuje się produkty czekoladowe. Warto wykorzystać ten potencjał, eksponując wybrane produkty w pobliżu półki z artykułami do pieczenia, np. tabliczki pełne i kakao - wyjaśnia Aleksandra Kusz vel Sobczuk.

W portfolio pojawią się zarówno wedlowskie bestsellery w świątecznej odsłonie jak i wiele nowości. Wielbiciele kultowych pianek Ptasie Mleczko® będą mogli skosztować ich w wersji Strawberry Shake o smaku koktajlu truskawkowego z białą czekoladą. Z kolei doskonale znane i lubiane nadzienie o smaku truskawkowym w Czekoladzie Mlecznej, pojawiło się również w innych odsłonach. Dwie nowości to Czekolada Gorzka z nadzieniem o smaku truskawkowym, która zostanie wprowadzona do sprzedaży na stałe oraz limitowana oferta Czekolady Mlecznej z nadzieniem o smaku jogurtowo-truskawkowym.

Marka nie zapomina także o najmłodszych i przygotowała dla nich specjalną edycję Czekotubki, na której widnieje uroczy królik. Dodatkiem do świątecznego koszyczka będą kolorowe Czeko Pisanki oraz eleganckie wedlowskie Pisanki dostępne w trzech smakach: waniliowym, toffi i oczywiście truskawkowym.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • cavemill 2016-03-17 16:20:03

    Produktów wielkanocnych nigdzie nie można dostać w sklepach. Dystrybucja słaba. Wyrzucone pieniądze ale to normalne w naszej firmie,

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,71

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.