PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Makro Cash&Carry zintensyfikuje działania reklamowe

Autor: wirtualnemedia.pl 5 lutego 2014 09:25

Agencja TBWA wygrała przetarg na obsługę reklamową w zakresie ATL sieci hurtowni Makro Cash & Carry (należącej do Metro Group). Firmy zapowiadają długotrwałą współpracę.

Makro Cash & Carry ma w najbliższym czasie zintensyfikować działania reklamowe w mediach ATL. Za ich strategię i kreację będzie odpowiadać TBWA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    6,59

  • Min

    3,94

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8221

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane