Makro Polska edukuje franczyzobiorców na temat innowacyjnych rozwiązań w handlu

Autor: dlahandlu.pl 28 listopada 2017 14:08

Sieć hurtowni MAKRO Polska prowadzi cykl edukacyjnych spotkań Super Sklep, dedykowanych właścicielom sklepów ODIDO.  Z myślą o tej grupie klientów MAKRO prowadzi różnego rodzaju szkolenia poświęcone innowacyjnym rozwiązaniom dla sektora handlu tradycyjnego. MAKRO Polska prowadzi również projekt, którego celem jest wprowadzanie w sklepach ODIDO tzw. kącików kawowych. W tym celu MAKRO Polska dostarcza swoim klientom całościowe i dostosowane do ich potrzeb rozwiązania.

W Polsce istnieje blisko 2100 sklepów pod marką ODIDO, należącą do MAKRO Polska. Specjalnie dla tej grupy klientów sieć hurtowni organizuje od początku 2017 roku cykliczne spotkania w ramach cyklu Super Sklep. Wydarzenia dla właścicieli sklepów miały miejsce m.in. w Zabrzu, Kaliszu, Zielonej Górze, Warszawie czy Opolu. Cykl obejmie całą Polskę, planowane są kolejne spotkania m.in. w Olsztynie. Odbywają się wówczas prezentacje ekspertów m.in. na temat trendów rynkowych w polskim handlu.

Właściciele sklepów ODIDO mogą także brać udział w szkoleniach m.in. z zakresu win, serów i kaw w Akademii Inspiracji MAKRO. Wszystkie działania prowadzone przez MAKRO Polska mają na celu kompleksowe wsparcie właścicieli sklepów w codziennym prowadzeniu działalności, poszerzenie ich kompetencji biznesowych i wiedzy asortymentowej, a w efekcie dalszy rozwój sektora handlu tradycyjnego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,33

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane