Makro rozwija markę Aro - odświeża opakowania i rozwija asortyment

Autor: pr, dlahandlu.pl 24 kwietnia 2017 10:05

Sieć hurtowni Makro Cash&Carry Polska odświeżyła szatę graficzną marki Aro w odpowiedzi na potrzeby klientów z sektora HoReCa oraz handlu niezależnego.

Na początku lutego br. w halach MAKRO pojawiły się produkty ARO w odświeżonych opakowaniach. Do nowych elementów wizualnych należą: przejrzyste zdjęcie produktu, czytelna ikonografia prezentująca jego kluczowe parametry oraz wyeksponowana gramatura. Równocześnie nazwa produktu została wyróżniona, a logo „ARO” – zmniejszone. To wszystko umieszczone na białym tle wraz z charakterystycznym kolorowym okręgiem i zastosowaniem color-codingu sprawia, że nowe opakowania są minimalistyczne, przejrzyste i funkcjonalne.

Marka ARO skierowana jest zarówno do klientów z sektora HoReCa, jak i szeroko rozumianego handlu tradycyjnego.

MAKRO Polska posiada obecnie w swojej ofercie ponad 1000 produktów marki ARO. W kategoriach strategicznie istotnych dla firmy oraz cieszących się rosnącym zainteresowaniem kluczowych klientów, planowany jest dalszy rozwój asortymentu i wprowadzanie kolejnych innowacji produktowych.

Pierwsze produkty ARO w nowej szacie graficznej są już dostępne w hurtowniach MAKRO. Plan strategicznej rewitalizacji marki zakłada zakończenie całego procesu w pierwszym kwartale 2018 roku. Do tego czasu portfolio produktów pod marką ARO wzbogaci się także o kilkadziesiąt nowych indeksów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Profi 2017-04-24 21:28:30

    Bo za gorącą herbatę parzycie (jak na ARO)!

  • zawiedziony 2017-04-24 11:38:36

    Szkoda, że jakość Aro jest dramatyczna. Plastikowe łyżeczki topią się w gorącej herbacie..

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,48

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6389

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.