Makro serwuje śniadania dla swoich klientów. Sieć będzie promować franczyzę Odido

Autor: www.dlahandlu.pl 1 października 2015 12:08

Makro Cash&Carry organizuje w październiku cykl spotkań dla swoich klientów. W halach sieci przez cały miesiąc będą serwowane śniadania przygotowywane z produktów marek własnych. Podczas zebrania przedstawiciel Odido będzie opowiadał o korzyściach współpracy z siecią.

Multimedia:

Śniadania są serwowane od środy do piątku w godzinach 6-10. Spotkania będą się odbywać w następujących miastach: Warszawa, Ząbki, Łódź, Karków, Katowice, Sosnowiec, Częstochowa, Zabrze, Bielsko-Biała, Opole, Lublin, Kielce, Rzeszów, Wrocław, Poznań, Gdynia, Gdańsk, Bydgoszcz, Olsztyn oraz Szczecin.

Przypomnijmy, w czerwcu br. odbył się cykl dwudniowych targów Odido. Przedstawiciele sieci odwiedzili siedem miast w Polsce, w których spotkali się z właścicielami sklepów niezależnych i zrzeszonych w sieci. Ważnym punktem wydarzenia była prezentacja nowego modelu zaawansowanej franczyzy.

W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. Spółka posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300 000 kw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,25

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane