Makro w serialu ,,Na Noże” - sieć wzmacnia wizerunek dostawcy gastronomii

Autor: www.dlahandlu.pl, pr 15 września 2016 12:49

Makro w serialu ,,Na Noże” - sieć wzmacnia wizerunek dostawcy gastronomii fot. za nanoze.tvn.pl

TVN emituje nowy serial „Na noże”. To historia o kulisach pracy dwóch rywalizujących ze sobą szefów kuchni. Sieć hurtowni Makro pojawia się w produkcji jako dostawca dla gastronomii, który zaopatruje restaurację głównego bohatera w najbardziej wyszukane surowce i produkty, trafiające w gusta najbardziej wybrednych smakoszy.

Głównym bohaterem serialu jest 33-letni Jacek Majchrzak (w tej roli Wojciech Zieliński), niezwykle utalentowany kucharz, który z dnia na dzień postanawia zmienić swoje życie i otworzyć własną restaurację. Tym samym rozpoczyna zaciętą rywalizację z innym znanym szefem kuchni – Darkiem alias Dario Boretti (Piotr Stramowski).

W serialu „Na noże” widzowie zobaczą m.in. stoiska hali Makro ze świeżymi rybami, owocami morza i warzywami. Pierwszy odcinek z plasowaniem marki Makro emitowany został 11. września. Serial ,,Na noże” można zaś oglądać w każdą niedzielę o godz. 21:30 w telewizji TVN.

- Poprzez takie działania jak sponsorowanie wszystkich kolejnych edycji programu „Master Chef” oraz udział w serialu „Na noże” MAKRO konsekwentnie wzmacnia swój wizerunek najlepszej hurtowni dla gastronomii, jednoczesne zwiększając świadomość marki i odświeżając ją - komentuje sieć.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,50

  • Śr

    7,33

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane