Makro zainwestuje 100 mln zł w remonty swoich hal i 150 mln zł w rozwój usług delivery

Autor: www.dlahandlu.pl 22 listopada 2016 10:19

Makro zainwestuje 100 mln zł w remonty swoich hal i 150 mln zł w rozwój usług delivery fot. materiały prasowe Makro

22 listopada po modernizacji ruszyła hala Makro przy Al. Jerozolimskich w Warszawie. Sieć chce zainwestować w remonty swoich hal 100 mln zł w ciągu trzech lat. Jednocześnie na rozwój usługi delivery firma zamierza przeznaczyć ok. 150 mln zł. Zmianom towarzyszy także nowy slogan "Makro, poczuj puls handlu".

Hala przy Al. Jerozolimskich w Warszawie to pierwsza hala MAKRO w Polsce. Powstała w 1994 roku. Jednocześnie jest to 3 hala, po Zielonej Górze i Kaliszu, która przeszła w tym roku remodeling.

W wyniku remontu placówka prawie dwukrotnie zwiększyła powierzchnię działów: mięsnego, rybnego, nabiałowego oraz warzyw i owoców. Sieć poprawiła ułożenie produktów i wydzieliła ofertę dla sklepów na stoiskach: przetwory konserwowe, artykuły spożywcze sypkie i w płynach, kosmetyki i detergenty. Mocniej zaakcentowane zostały stoiska piwne, alkoholowe, w tym z ofertą whisky. Wprowadzono również nowy dział „świat mięsa” i kącik kawowy. Wewnątrz hali pojawiła się profesjonalna kuchnia, w której będą testowane i prezentowane nowości kulinarne. Do hali wstawiono Food Truck jako przykład pomysłu na biznes gastronomiczny. Regały zostały obniżone. W ofercie pojawiło się 2 tys. nowych produktów.

Oprócz modernizacji hal, firma inwestuje również w zaplecze logistyczne. Niedawno pisaliśmy, że MLP Group podpisało trzy nowe umowy z siecią hurtowni Makro Cash & Carry Polska, zgodnie z którymi dostarczy kolejne centra dystrybucyjne w Czeladzi oraz we Wrocławiu. Ich łączna powierzchnia wyniesie 17,2 tys. mkw. Pierwsza umowa z Makro została zawarta przez MLP Group w połowie września br. Zgodnie z jej warunkami deweloper dostarczy obiekt magazynowy o powierzchni 10,1 tys. mkw. terenie parku logistycznego MLP Pruszków II pod Warszawą. Koncern zapowiedział też budowę czwartego magazynu, który powstanie niedaleko Krakowa. Umowa ma zostać wkrótce sfinalizowana i ogłoszona. 

Obecnie 27 z 30 hal Makro prowadzi usługi delivery, a 60 proc. zakupów odbywa się na zasadzie delivery a nie zakupów w halach. Aby usługa delivery była w pełni rozwinięta firma zamierza udoskonalać zarówno system zamówień, transportu, jak i pracować nad rozwojem asortymentu dopasowanego do potrzeb klientów z sektora handlu niezależnego i HoReCa. Zamówienia będą się odbywały przez 2 platformy: dla właścicieli sklepów i dla sektora HoReCa, ze względu na to, że obie branże mają swoje specyficzne potrzeby zakupowe. Aby asortyment dostępny w Makro w pełni spełniał oczekiwania klientów z obu sektorów, przedstawiciele Makro zbierają rekomendacje odnośnie poszukiwanych towarów i produktów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.