Małpka Express nowym konceptem chce przyciągnąć zabieganych klientów

Autor: www.dlahandlu.pl 19 kwietnia 2016 09:26

Małpka Express nowym konceptem chce przyciągnąć zabieganych klientów fot. materiały Małpka Express

Małpka Express testuje nowy format sklepów nastawiony na młodych, zabieganych klientów. Sieć wybrała 10 lokalizacji, które poddano modernizacji i obradowaniu „MEXPRESS”.

Sklepy z nowym logo działają już w Poznaniu, Warszawie, Braniewie, Trzebiatowie oraz Nowej Soli. Oferta placówek skierowana jest głównie do młodego klienta dla którego szybkość zakupów i asortyment obejmujący produkty świeże i gotowe do zjedzenia na miejscu mają duże znaczenie. W ofercie sklepu znajdują się m.in. tortille, frytki, zapiekanki i pikantne skrzydełka kurczaka.

MEXPRESS to koncept, który ma zaspokoić potrzeby ludzi młodych, którzy czasem nie mają czasu zjeść w pracy czy na uczelni.

Małpka Express to sieć sklepów formatu convenience rozwijana na asortymencie spożywczo-monopolowym, składającym się z ok. 2 000 indeksów produktowych.

Przypomnijmy, w ubiegłym roku spółka Czerwona Torebka sprzedała 100 proc. akcji spółki Małpka funduszowi Forteam Investments Limited. Sieć 300 placówek (stan na koniec 2014 roku) została wyceniona na 362,3 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.