PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Mały sklep kontra dyskont - możliwości rywalizacji

Autor: Nasz Kolporter 17 marca 2014 10:36

Dyskonty mają przewagę w stosowaniu promocji, ale każdy sklep może się postarać o atrakcyjne zniżki. - To kwestia porozumienia z producentami i hurtowniami, trzeba łapać różne okazje i z nich korzystać. Każdy z handlowców zdaje sobie sprawę z takich możliwości. Często nasi kontrahenci dorzucają nam także bonusy, na czym korzystają sami klienci. Z moich obserwacji wynika, że największą popularnością cieszą się promocyjne kawy i herbaty. Dla kupujących to duża gratka - mówi na łamach "Naszego Kolportera" Wiktor Świerczyński, kontrahent Kolportra i właściciel dwóch sklepów.

Jest jeszcze jedna możliwość skutecznej rywalizacji z dyskontami. To poszerzenie swojego asortymentu o te produkty, których nie można tam kupić. - A jest tego naprawdę sporo. To mogą być na przykłady sosy, ale też napoje, zwłaszcza te energetyczne. Mamy dużo większe możliwości zakupu pewnych towarów niż wielkie sieci, związane dużymi umowami, i musimy z tego korzystać - dodaje.

Jego zdaniem przy właściwej strategii oraz dobrej lokalizacji, małe sklepy mogą skutecznie walczyć o klientów - nawet tych, którzy nie stronią od dużych hipermarketów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8032

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.