Manager Żabki założył Andrew Frost Solution

Autor: dlahandlu.pl 15 marca 2018 14:54

Andrzej Mróz, który przez ostatni rok pełnił funkcję Business Development Director'a w Żabka Polska założył własną firmę - Andrew Frost Solution. Wcześniej odpowiadał za rozwój sieci Delikatesów Centrum w Grupie Eurocash, pełniąc od grudnia 2014 roku do grudnia 2016 roku stanowisko dyrektora operacyjnego ds. franczyzy.

Andrzej Mróz w przeszłości związany był z Jeronimo Martins (od roku 1999 do 2012), gdzie pełnił m.in. funkcję dyrektora operacyjnego. Później pracował w Grupie X5 Retail w Rosji, a po niespełna dwóch latach przeniósł się do Polomarketu, gdzie był członkiem zarządu i dyrektorem operacyjnym sieci.

Andrzej Mróz jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej (kierunek Inżynieria Mechaniczna) oraz podyplomowych studiów z zarządzania i marketingu na Politechnice Lubelskiej.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Bankrut 2018-03-20 17:52:40

    Panie Andrzeju, to może zatrudni Pan mnie u siebie, mam mnóstwo długów i brak pracy bo jestem po roku współpracy z ec złodziejem, a Pan wtedy dołożył cegiełkę do mojego bankructwa.

    "Życzę powodzenia"

  • Andrzej Mróz 2018-03-17 20:19:36

    Brak ciągłości pomiarów w zakresie monitorowania pracy urządzeń chłodniczych może mieć ogromne konsekwencje dla wielu organizacji ze względu na możliwy zarzut o brak dbałości o bezpieczeństwo Konsumentów i oferowanych produktów.

    Andrew Frost S dostarcza rozwiązania w zakresie bezprzewodowego monitorowania temperatur w czasie rzeczywistym.

    Naszymi Klientami są sieci handlowe, zakłady produkcji spożywczej, hotele, firmy cateringowe oraz lokale gastronomiczne.

    Andrzej Mróz

  • Andrzej Mróz 2018-03-17 20:14:12

    Korzystając z okazji pozwolę sobie przybliżyć zakres działalności Andrew Frost Solution.

    Polscy Konsumenci poszukują produktów jak najmniej przetworzonych, z czystymi etykietami i to zarówno w znanych już sobie segmentach produktowych, jak i nowych kategoriach. W związku z tym firmy instalują coraz więcej urządzeń chłodniczych i gastronomicznych, aby spełnić oczekiwania Klientów. Z moich dotychczasowych obserwacji wynika, że mimo postępu technologicznego w wielu organizacjach za zwiększeniem ilości urządzeń nie idzie zmiana procesów monitorowania temperatur w celu utrzymania gwarancji ciągu chłodniczego i bezpieczeństwa oferowanych produktów.

    W większości znanych mi przypadków monitorowanie polega na jednokrotnym w ciągu dnia odczytywaniu temperatur z wbudowanych w urządzeniach wyświetlaczy i zapisywaniu ich na papierowej karcie wyników. I jeśli jeszcze kilka lat temu taki sposób monitoringu urządzeń nie był pracochłonny, to obecnie w nowoczesnych obiektach, gdzie system HACCP wymaga 3-4-krotnego monitorowania stanu temperatur w ciągu doby, a takich urządzeń jest minimum kilkanaście, to jest już to nie lada wyzwanie, jeśli firma chce mieć pewność, że jest to wykonywane prawidłowo.

    Równocześnie mając na uwadze ustawę o zakazie handlu w Niedzielę i w Święta oraz problemy z dostępnością wyedukowanych pracowników, dotychczas stosowane rozwiązania nie gwarantują Klientom 100% pewności, że oferowane produkty są bezpieczne, a ciąg chłodniczy był utrzymany.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    14,88

  • Min

    8,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.