Marka Okaidi najemcą Wroclavii

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2017 12:00

Najemcą CH Wroclavia, która ruszy od października 2017 r. została sieć z odzieżą dla dzieci Okaidi. W obiekcie wynajęto już ponad 80% powierzchni handlowej.

Sieć Okaidi powstała w 1996 roku we Francji, gdzie działa obecnie ponad 400 sklepów. Przeszło 700 kolejnych funkcjonuje w ponad 60 krajach, m.in.: we Włoszech, w Hiszpanii, Niemczech, Belgii, Holandii, krajach Środkowego Wschodu, Chinach, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

We Wroclavii znajdą się sklepy marek nieobecnych dotąd w mieście, takich jak Forever 21, Steve Madden, Lacoste, Loft37 i Estée Lauder. Odwiedzający ją klienci będą mogli skorzystać z oferty największych grup odzieżowych: Inditex (Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti oraz Stadivarius, który na około 700 m² przedstawi swój najnowszy koncept zawierający dział mody męskiej) oraz LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay), a także H&M, New Look, Peek & Cloppenburg, Guess i wielu innych.

Oprócz propozycji typowo modowych mocnym punktem centrum będzie szeroki wybór restauracji i kawiarni, zarówno tych wrocławskich, m.in. Etno Cafe, Polish Lody czy Pasibus, jak i sieciowych: jedyne w mieście Vapiano, Izumi Sushi, Salad Story oraz North Fish. Ofertę restauracyjno-rozrywkową dopełni 20-salowe kino Cinema City, z salami VIP i pierwszym we Wrocławiu IMAX.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,43

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane