PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Marka własna Eurocashu przechodzi gruntowny rebranding

Autor: www.dlahandlu.pl 14 czerwca 2016 09:17

Marka własna Eurocashu przechodzi gruntowny rebranding masło pod marką Dobry Wybór, fot. materiały Eurocash

Zawężenie oferty marki Dobry Wybór i jednoczesne wzmocnienie jej jakości, zmiana opakowań, eksponowanie pozytywnych cech produktów oraz nowa, spójna stylistyka – to główne elementy rozpoznawcze odświeżonej marki własnej Grupy Eurocash.

Dobry Wybór – wprowadzona na rynek w 2011 r. marka własna Eurocash – przechodzi w tym roku gruntowny rebranding. Pierwsza istotna zmiana to zmniejszenie liczby produktów z logo Dobry Wybór. Pod tą parasolową marką oferowanych będzie obecnie około 400 produktów w ramach 33 marek produktowych, podczas gdy dotychczas pod „parasolem” Dobry Wybór funkcjonowało prawie 600 produktów ponad 60 marek.
– Oferta marki Dobry Wybór skupiać się będzie wyłącznie na sprawdzonych produktach, o konkurencyjnej jakości oraz dostępnych w atrakcyjnej cenie – wskazuje Łukasz Partyka, Dyrektor Działu Marki Własnej w Eurocash.
Tak jak dotychczas, produkty sygnowane logo Dobry Wybór będą dostępne we wszystkich formatach sprzedaży Grupy Eurocash, czyli zarówno w blisko 200 hurtowniach Eurocash Cash & Carry, jak i w kilkunastu tysiącach sklepów detalicznych zrzeszonych w sieciach franczyzowych i partnerskich współpracujących z hurtownikiem (a więc w sklepach abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Gama, Euro Sklep czy Lewiatan) oraz m.in. na stacjach benzynowych zaopatrywanych przez Eurocash.

Odświeżona marka łączy ze sobą rozpoznawalną już wśród konsumentów nazwę (Eurocash zostaje przy nazwie marki parasolowej Dobry Wybór) i kolorystykę ze świeżym wizerunkiem oraz mocną ekspozycją fizycznych cech produktów. Na opakowaniach wyrobów i materiałach promujących markę własną Eurocash nie będzie już wizerunku Pani Ewy Wachowicz, która w ostatnich latach pełniła rolę ambasadorki marki. – Z przeprowadzonych przez nas ankiet i badań wynika, że przy wyborze marek własnych konsumenci kierują się przede wszystkim jakością produktów, ich składem, certyfikatami, czy samym producentem, a w mniejszym stopniu wizerunkiem znanej osoby. Od tej pory stawiamy zatem na jasną komunikację korzyści dla konsumentów i podkreślenie walorów produktów – wyjaśnia Łukasz Partyka.
Nowy wizerunek wiąże się naturalnie ze zmianą opakowań wszystkich produktów z portfolio marki. Wszystkie opakowania utrzymane będą w spójnej, nowoczesnej stylistyce, a wyraźnymi elementami nowego projektu będą wspomniane wyeksponowane walory produktów oraz korzyści z ich wyboru.

Produkty w nowych opakowaniach już pojawiają się w sieci dystrybucji Grupy Eurocash, a zgodnie z założeniami pełny proces rebrandingu zostanie przeprowadzony do końca 2016 r. Wówczas wszystkie produkty z logo Dobry Wybór będą dostępne już w nowych opakowaniach.

W ramach prowadzonych przez Grupę Eurocash sieci franczyzowych i partnerskich skupionych jest około 13 tysięcy niezależnych sklepów detalicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

  • Nie możemy się doczekać! 👌 @BIPolska @EECKatowice @AirVeinPoland @CerviRobotics twitter.com/MichWasowski/s…
    @EECKatowice - (RT) @Pentacomp_SI
  • Nie obawiam się o źródła finansowania inwestycji - mówi w rozmowie z portalem @wnppl Paweł Borys, prezes @Grupa_PFR pytany o to, czy mniejsze wpływy z przyszłego budżetu Unii Europejskiego będą stanowiły dla nas duży problem. Jakie ma argumenty? #EKG2018 #EEC2018 @EECKatowice https://t.co/Ar46rCsVku
    @EECKatowice - (RT) @ElzbieciakTomek
  • Czy #biotechnologia w Polsce ma szansę stać się ważnym elementem innowacyjnej gospodarki? Na to pytanie odpowiadali podczas @EECKatowice m.in. liderzy przemysłu farmaceutycznego i eksperci. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia bit.ly/2s3floz https://t.co/hd2DqreGPl
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Joseph BenAmram, prezes MSD w regionie EURAM na @EECKatowice: rozwój biotechnologii wymaga partnerstwa między rządem, firmami krajowymi i międzynarodowymi oraz ośrodkami badawczymi. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia rynekzdrowia.pl/Farmacja/Biote… https://t.co/4jWpURT8yi
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • MT @PwCCEE: twitter.com/PwCCEE/status/… The 10th @EECKatowice, the largest economic event in #CEE with 150 insp...
    @EECKatowice - (RT) @amitabhrjha
  • Kto może w unijnych negocjacjach nad budżetem czuć się wygranym? Jak to możliwe, że mamy więcej, ale mniej? W "Rządowej ławie" na pytania @adam_sierak odpowiada Jerzy @JerzyKwiecinski z @MIR_GOV_PL. Serdecznie polecamy całą rozmowę 👉👉👉 bit.ly/2rZ21k6 https://t.co/yQNOLL2YP2
    @EECKatowice - (RT) @wnppl
  • EKG 2018 w Katowicach. Kongres pełen wyzwań @se_pl @EECKatowice superbiz.se.pl/wiadomosci-biz…
    @EECKatowice - (RT) @SuperbizPL
  • We are pleased that once again our Warsaw team could be part of @EECKatowice. This year we supported two of our amazing clients @INGBankSlaski and @_PKEE_ in setting up the exhibition, filming, tweeting, taking pictures, and of course a lot of networking and fun. #work #Katowice https://t.co/9zvLpCf52O
    @EECKatowice - (RT) @AvenewMedia
  • Polecamy Waszej uwadze transmisje z wybranych sesji #EKG2018. Zapraszamy na YouTube: EEC Poland - bit.ly/2wRSK2O Grupa PTWP - bit.ly/2GjlEsf #EEC2018
    @EECKatowice
  • Jako partnerzy @EECKatowice mieliśmy okazję przeprowadzić panel dyskusyjny o roli młodych w kształtowaniu Europy. Dziękujemy @pherstowski, PROM, MAY, Zwolnieni z Teorii, @ELSAPoland, @aegeewarszawa i @tomanek_robert, rektorowi @UE_Katowice! #EEC2018 #YouthLeadership #YouthVoice https://t.co/57GpHAhcCa
    @EECKatowice - (RT) @AIESECPoland
Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,70

  • Śr

    5,00

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane