Marketing szeptany pozwala wypromować sklep

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 25 maja 2010 07:33

Marketing szeptany pozwala wypromować sklep

Sieć Galeria Wina uruchomiła ostatnio dwa kolejne sklepy w Warszawie, przy ul. Chodkiewicza 8 oraz przy ul. Jeziorańskiego 9. Adrian Falatyn, przedstawiciel firmy, uważa, że najważniejszą formą promocji sklepów sieci jest marketing szeptany. - Pracujemy profesjonalnie i stawiamy na dobre relacje z klientem. W piątki w nowym sklepie organizujemy bezpłatne degustacje połączone z winnymi i sąsiedzkimi pogawędkami. Taka strategia przynosi rezultaty. Jesteśmy polecani kolejnym klientom - dodaje nasz rozmówca.

W planach firmy było również uruchomienie sklepu internetowego. -To projekt chwilowo przez nas zawieszony. Aktualnie skupiamy się na poszerzeniu kanału sprzedaży bezpośredniej - mówi w rozmowie z portalem dla handlu.pl Adrian Falatyn, przedstawiciel firmy.

Firma zamierza najpierw przywiązać do siebie słałe, jak najszersze grono klientów, a dopiero potem rozbudowywać dystrybucję. Na lokalnym terenie działania ma pomóc właśnie marketing szeptany. Zwłaszcza, że lokalizacja na warszawskim Mokotowie, gdzie mieszka wielu klientów, zainteresowanych ofertą sklepów z winami, sprzyja tego typu działaniom promocyjnym.

Galeria Wina to ogólnopolska sieć sklepów winiarskich, specalizująca się w winach australijskich i hiszpańskich. Aktualnie
prowadzi 11 sklepów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Dostawca 2012-03-22 15:07:46

    Rozwija się dlatego , ze nie płaci swoim dostawcom. Ten przedsiębiorca to po prostu oszust

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane