Marki własne mają napędzać sprzedaż w sklepach sieci Odido

Autor: dlahandlu.pl 11 kwietnia 2011 11:57

Jak pisaliśmy wcześniej, jedynym warunkiem, który musi spełnić przedsiębiorca chcący wstąpić do franczyzowej sieci Odido, jest wprowadzenie do sprzedaży 1000 produktów marek Makro: Aro i Fine Foods. Jak mówi Krzysztof Dobczyński, koordynator Odido, to właśnie te produkty mają zdynamizować sprzedaż w placówkach sieci.

- Marka Aro to najtańsza marka na rynku, o co dbamy systematycznie monitorując ceny u konkurencji. Produkty z tym logo mają budować wizerunek taniego sklepu. Wiemy od naszych partnerów, że świetnie się sprzedają. W czerwcu wystartujemy z kampanią reklamową, promującą markę - powiedział Krzysztof Dobczyński.

- Jeśli chodzi o Fine Food, są to produkty bardzo dobrej jakości, tańsze o 20-30 proc. od ich odpowiedników. Mają poprawiać rentowność naszych punktów handlowych. Aktualnie oferta Fine Food to 300 produktów, do końca czerwca ma ich być 600. Sprzedaż Fine Food również wesprzemy kampanią medialną - dodaje koordynator sieci Odido i manager marketingu ds. grup klientów traders w Makro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,38

  • Śr

    4,79

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane