Metro AG rozpoczyna globalną kampanię marki, z udziałem swoich klientów

Autor: dlahandlu.pl 28 czerwca 2018 14:58

Metro AG rozpoczyna globalną kampanię marki, z udziałem swoich klientów Na zdj. Edyta Poznaniak-Helak, fot. materiały prasowe Makro Polska

Metro AG rozpoczyna nową, globalną kampanię promującą swoją markę. Kampania opiera się na haśle "Twój sukces to nasz biznes", a występuje w niej ponad 20 klientów koncernu z 20 krajów, którzy opowiadają o swoim biznesie i planach. Jako przedstawiciel polskiego rynku w kampanii występuje jeden z franczyzobiorców sieci Odido.

Kampania rozpoczyna się stwierdzeniem "Nie pracujemy dla Metro. Pracujemy dla milionów własnych firm na całym świecie".

- W rzeczywistości nie pracujemy dla Metro, ponieważ każdego dnia pracujemy dla sukcesu milionów własnych firm na całym świecie. Aby wymienić tylko kilka: pracujemy dla Christy w Niemczech, która chce zdigitalizować swój rodzinny biznes i pracujemy dla Doriana we Francji, który chce otworzyć kolejną wielokrotnie nagradzaną restaurację. Ponad 20 klientów z różnych krajów Metro wzięło udział w tej kampanii. Wspieramy ich i towarzyszymy im w drodze do osiągnięcia własnych celów biznesowych - mówi Philippe Palazzi, dyrektor operacyjny Metro AG.

Jak tłumaczy spółka, poprzez kampanię Metro AG chce mocniej podkreślić swoje wsparcie jakiego udziela małych i średnim przedsiębiorstwom na całym świecie. Klipy wideo i wywiady będą ukazywać się na lokalnych stronach internetowych Metro, a także za pośrednictwem różnych kanałów mediów społecznościowych.

Metro szacuje, że ma około 21 mln klientów hurtowych na całym świecie.

Z kolei od czerwca codziennym działaniom MAKRO Polska towarzyszy nowy claim „Twój sukces to nasz biznes”. Akcja skupiona jest wokół przedsiębiorców, którzy codziennie zmagają się z wielkimi wyzwaniami oraz poświęcają ogrom czasu i energii, by rozwijać swój biznes. W Polsce bohaterami akcji są m.in. Edyta Poznaniak-Helak, właścicielka sklepu ODIDO w Krzyżu Wielkopolskim. Sieć hurtowni MAKRO Polska chce nie tylko docenić właścicieli biznesów za ich wysiłek i zaangażowanie, ale też zadeklarować swoje wsparcie i pomoc w osiągnięciu sukcesu. Stąd też przyświecające akcji hasła: „Nie pracujemy dla MAKRO. Pracujemy dla naszych klientów” czy „Nie pracuję dla MAKRO – pracuję dla Edyty, która chce zapewnić swoim klientom najwyższą jakość obsługi”.

– Jednym z filarów naszej strategii jest bycie najlepszym partnerem dla niezależnego biznesu, dlatego też nieustannie dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów i oferujemy im zrównoważone rozwiązania z dodaną wartością reklamową. To, że stawiamy właścicieli biznesów i ich wymarzone cele w centrum, jest po prostu dowodem i wynikiem naszego zaangażowania – mówi Dominik Branny, prezes MAKRO Polska. Sieć hurtowni wspiera swoich klientów również poprzez Dzień Własnego Biznesu, organizowany corocznie w drugi wtorek października, cykle edukacyjnych spotkań branżowych Szef dla Szefów i Super Sklep, szkolenia organizowane w Akademii Inspiracji w Warszawie czy dedykowane rozwiązania wspomagające sprzedaż w sklepach tradycyjnych. Wszystko po to, by podnosić konkurencyjność i widoczność klientów na rynku.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,87

  • Min

    1,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7614

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.