Mirabelka podpisuje nowe umowy handlowe

Autor: www.dlahandlu.pl 13 listopada 2013 10:51

Franczyzowa sieć sklepów Mirabelka podpisała cztery nowe umowy handlowe: z firmą Trafika, Intersnack, Frito Lay oraz Bartolini.

Z początkiem listopada Mirabelka rozpoczęła współpracę ze strategicznym dostawcą wyrobów tytoniowych firmą Trafika. Kolejną umową jest kontrakt z producentem takich marek takich jak Felix, Przysnacki czy Canto firmą Intersnack Poland. Frito Lay będzie dostarczał dla sklepów Mirabelka przekąski, a Bartolini - makarony jajeczne.

Ponadto, 19 listopada sieć uruchomiła sklep w Tarczynie. 

Mirabelka to sieć 150 sklepów, głównie w podwarszawskich miejscowościach. Sieć rozpoczęła działalność w marcu 2013 roku w oparciu o potencjał dystrybutora produktów spożywczych - firmę Mas-Pol - z Siedlec. Podstawowy teren działania sieci to województwo mazowieckie. Firma planuje zakończyć rok z liczbą 180-200 sklepów. Spółka rozwija równorzędnie dwa formaty współpracy: franczyzowy i partnerski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane