Mixit chce wejść w sprzedaż hurtową i trafić do sklepów stacjonarnych

Autor: dlahandlu.pl 26 lutego 2018 14:46

Po trzech latach obecności na polskim rynku, Mixit, producent musli do samodzielnego komponowania, wdraża nową strategię. Firma chce mocno wejść w sprzedaż hurtową i trafić ze swoimi produktami do punktów stacjonarnych w całym kraju, zaistnieć w branżach fitness i HORECA oraz dwukrotnie zwiększyć wolumen sprzedaży.

– Chcemy być w Polsce wiodącą marką, która oferuje komponowanie własnego musli oraz docierać do klientów nie tylko za pomocą strony internetowej, ale też stacjonarnie – zapowiada Tomasz Kępa, Country Manager Mixit.pl.

Żeby to osiągnąć, firma rozpoczęła już pierwsze rozmowy z sieciami fitness, restauracjami i hotelami Bed&Breakfast. Zamierza też pojawić się w małych sklepach sieciowych na stanowiskach ze zdrową żywnością. Strategia zaplanowana jest na okres dwóch lat i towarzyszy jej hasło „Food for good thinking” (Jedzenie na dobre myślenie), za pomocą którego marka chce podkreślić silny związek dobrej jakościowo żywności z proaktywnym podejściem do życia.

Jak informuje Tomasz Kępa, marka ma już uzgodnioną współpracę z jedną z ekskluzywnych sieci klubów sportowych. Produkty Mixit, głównie musli, pojawią się tam w sprzedaży w ciągu dwóch najbliższych miesięcy.

– Widzę w tym duży potencjał, ponieważ mamy mieszanki musli dedykowane osobom aktywnym. Jednocześnie nie będziemy konkurować z batonami i napojami, na które w klubach fitness jest już duży rynek zbytu – mówi Tomasz Kępa.

Dodaje, że koncentrowanie się na punktach stacjonarnych jest wpisane w naturalny rozwój marki i jest wynikiem wzrostu zainteresowania konsumentów płatkami do samodzielnego komponowania.

Mixit zamierza też mocno rozwijać sprzedaż hurtową półproduktów. Ich głównymi odbiorcami w Polsce są cukiernie, które do swoich wypieków zamawiają najczęściej owoce liofilizowane. Jednym z ich odbiorców jest też firma Light Sugar, producent bezcukrowych i proteinowych czekolad. Z kolei sklepy ze zdrową żywnością zamawiają głównie musli, kasze i batoniki.

- Ponieważ jako producent mamy bardzo dobre ceny półproduktów, które kupujemy z całego świata, jest to dla nas naturalny kierunek rozwoju, który świetnie sprawdza się w Czechach i na Słowacji - mówi Tomasz Kępa.

W sprzedaży hurtowej firma stawia również na branżę HORECA, gdzie w hotelach Bed&Breakfast i restauracjach zamierza sprzedawać głównie gotowe mieszanki musli.

Nowa strategia wiąże się z rozbudowaniem działu produkcji. Mixit zakupił nową maszynę do wytwarzania małych, poręcznych opakowań - saszetek DOY. Będą w nich sprzedawane owoce liofilizowane i bakalie, które rynkowo stanowią istotną grupę produktów marki. Dzięki nowej maszynie moc produkcyjna firmy zwiększyła się dwukrotnie.

Firma o czeskich korzeniach zamierza także także rozbudować dział sprzedaży. Zatrudnienie kolejnego handlowca odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży na terenie Polski centralnej i południowej planowane jest na drugą połowę tego roku.

Mixit.pl to producent musli i kasz do indywidualnego komponowania. Na swojej stronie internetowej oferuje do wyboru ponad 90 składników – różne rodzaje kasz i płatków zbóż, bakalie, owoce liofilizowane i inne dodatki. Mogą z nich powstać mieszanki bezglutenowe, niskocukrowe, czy np. bogate w błonnik.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,48

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9434

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.