Mixit chce wejść w sprzedaż hurtową i trafić do sklepów stacjonarnych

Autor: dlahandlu.pl 26 lutego 2018 14:46

Po trzech latach obecności na polskim rynku, Mixit, producent musli do samodzielnego komponowania, wdraża nową strategię. Firma chce mocno wejść w sprzedaż hurtową i trafić ze swoimi produktami do punktów stacjonarnych w całym kraju, zaistnieć w branżach fitness i HORECA oraz dwukrotnie zwiększyć wolumen sprzedaży.

– Chcemy być w Polsce wiodącą marką, która oferuje komponowanie własnego musli oraz docierać do klientów nie tylko za pomocą strony internetowej, ale też stacjonarnie – zapowiada Tomasz Kępa, Country Manager Mixit.pl.

Żeby to osiągnąć, firma rozpoczęła już pierwsze rozmowy z sieciami fitness, restauracjami i hotelami Bed&Breakfast. Zamierza też pojawić się w małych sklepach sieciowych na stanowiskach ze zdrową żywnością. Strategia zaplanowana jest na okres dwóch lat i towarzyszy jej hasło „Food for good thinking” (Jedzenie na dobre myślenie), za pomocą którego marka chce podkreślić silny związek dobrej jakościowo żywności z proaktywnym podejściem do życia.

Jak informuje Tomasz Kępa, marka ma już uzgodnioną współpracę z jedną z ekskluzywnych sieci klubów sportowych. Produkty Mixit, głównie musli, pojawią się tam w sprzedaży w ciągu dwóch najbliższych miesięcy.

– Widzę w tym duży potencjał, ponieważ mamy mieszanki musli dedykowane osobom aktywnym. Jednocześnie nie będziemy konkurować z batonami i napojami, na które w klubach fitness jest już duży rynek zbytu – mówi Tomasz Kępa.

Dodaje, że koncentrowanie się na punktach stacjonarnych jest wpisane w naturalny rozwój marki i jest wynikiem wzrostu zainteresowania konsumentów płatkami do samodzielnego komponowania.

Mixit zamierza też mocno rozwijać sprzedaż hurtową półproduktów. Ich głównymi odbiorcami w Polsce są cukiernie, które do swoich wypieków zamawiają najczęściej owoce liofilizowane. Jednym z ich odbiorców jest też firma Light Sugar, producent bezcukrowych i proteinowych czekolad. Z kolei sklepy ze zdrową żywnością zamawiają głównie musli, kasze i batoniki.

- Ponieważ jako producent mamy bardzo dobre ceny półproduktów, które kupujemy z całego świata, jest to dla nas naturalny kierunek rozwoju, który świetnie sprawdza się w Czechach i na Słowacji - mówi Tomasz Kępa.

W sprzedaży hurtowej firma stawia również na branżę HORECA, gdzie w hotelach Bed&Breakfast i restauracjach zamierza sprzedawać głównie gotowe mieszanki musli.

Nowa strategia wiąże się z rozbudowaniem działu produkcji. Mixit zakupił nową maszynę do wytwarzania małych, poręcznych opakowań - saszetek DOY. Będą w nich sprzedawane owoce liofilizowane i bakalie, które rynkowo stanowią istotną grupę produktów marki. Dzięki nowej maszynie moc produkcyjna firmy zwiększyła się dwukrotnie.

Firma o czeskich korzeniach zamierza także także rozbudować dział sprzedaży. Zatrudnienie kolejnego handlowca odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży na terenie Polski centralnej i południowej planowane jest na drugą połowę tego roku.

Mixit.pl to producent musli i kasz do indywidualnego komponowania. Na swojej stronie internetowej oferuje do wyboru ponad 90 składników – różne rodzaje kasz i płatków zbóż, bakalie, owoce liofilizowane i inne dodatki. Mogą z nich powstać mieszanki bezglutenowe, niskocukrowe, czy np. bogate w błonnik.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,10

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4361

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane