Mokate zwiększa sprzedaż produktów do automatów vendingowych

www.portalspozywczy.pl 8 czerwca 2015 10:22

Z każdym rokiem Mokate zwiększa sprzedaż produktów vendingowych do automatów z segmentu napojów gorących. Rok 2014 zamknął się dla firmy dwucyfrową dynamiką sprzedaży rdr – mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate SA.

Zdaniem Sylwii Mokrysz, w skali pięciu lat, kiedy to Mokate zainaugurowało swoją obecność na rynku vendingowym w kraju, sprzedaż surowców do operatorów wzrosła kilkukrotnie. Firma wprowadza swoje produkty na rynek we współpracy z niezależnymi operatorami vendingowymi, którzy są właścicielami automatów.

- Aby uniknąć konkurencji z tymi operatorami, nasza firma nie posiada własnych automatów. Koncentrujemy się na jakości surowców dostarczanych na rynek – mówi Sylwia Mokrysz.

Czy rynek automatów vendingowych będzie rósł?

- Lata 2000-2008 były złotym okresem dla rozwoju rynku automatów vendingowych w Polsce, szczególnie w segmencie automatów serwujących napoje gorące. Przyrosty ilości nowych automatów na rynku w tym okresie w skali roku były ponad 20-procentowe. Coraz większe nasycenie rynku automatami vendingowymi z segmentu gorących napojów oraz pojawienie się wielu alternatyw, takich jak coffee shop’y, sieci kawiarni, ekspresy domowe, ekspresy na kapsuły, spowodowały znaczne spowolnienie dynamiki rozwoju biznesu vendingowego w tym segmencie. Nadal jednak dynamicznie rozwija się rynek vendingowy napojów zimnych i przekąsek – komentuje Sylwia Mokrysz.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    5,27

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.