PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Muzyka w sklepie ma wprowadzać odpowiedni nastrój

Autor: dlahandlu.pl 9 grudnia 2010 10:51

- Muzyka nie wpływa bezpośrednio na decyzje zakupowe klientów, ale jej zadaniem jest stworzenie dogodnego dla tych zakupów nastroju. Klienci nie zauważają muzyki, zauważają natomiast, gdy jej nie ma - mówi Jakub Jabłonka, prezes firmy Spin Media Sp. z o.o., zajmującej się audiomarketingiem.

W czasie świąt muzyka naturalnie zmienia swój charakter. - Ma przypominać o nadchodzących świętach i sprawić, żeby klienci pozostali w sklepie pod wpływem świątecznego nastroju - prawdopodobnie zostawią w sklepie więcej pieniędzy - mówi prezes firmy Spin Media, która współpracuje m.in. z sieciami spożywczymi Stokrotka i Delima.

Zapytany o koszty usług firmy, Jakub Jabłonka odpowiada, że mieszczą się one w przedziale od 150 do 600 zł miesięcznie. - Wszystko zależy od wielkości sklepu oraz specyfiki pracy z danym klientem. Tworzymy na ich potrzeby specjalnie dobrane, indywidualne pakiety - mówi Jakub Jabłonka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,45

  • Min

    2,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane