Na rynek wchodzi nowa sieć sklepów mięsnych

Autor: Franchising.pl 10 sierpnia 2012 10:09

Sieć sklepów Manufaktoria w przyszłym roku chce otworzyć dwa punkty własne oraz sześć franczyzowych. W kolejnych latach firma chce przyspieszyć rozwój sieci do ośmiu nowych lokali franczyzowych rocznie - czytamy w portalu Franchising.pl.

Jak podaje portal, sklepy Manufaktorii to jednocześnie małe zakłady przetwórstwa mięsnego. Od innych lokali wędliniarskich odróżnia je to, że wszystkie wyroby są produkowane na miejscu. Takie małe masarnie funkcjonują już w centrum Szczecina i w Świnoujściu. Pozyskiwanie franczyzobiorców firma chce rozpocząć podczas Targów Franczyza organizowanych w październiku w Warszawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane