Najmłodsi wybierają truskawkowy smak szampana

Autor: dlahandlu.pl 12 maja 2010 09:25

Musujące napoje bezalkoholowe powstały z myślą o najmłodszych klientach chcących hucznie celebrować ważne wydarzenia. - Klienci wybierają przede wszystkim napoje o smaku truskawki i brzoskwini. Mniejszym powodzeniem cieszą się smaki wiśniowy i owoców tropikalnych. Kupujący są czuli na promocję. Jeżeli do butelki jest dołączony np. kubeczek zdecydowanie wzrasta sprzedaż tej marki - twierdzi sprzedawczyni ze sklepu spożywczego na warszawskiej Ochocie.

Szampany bezalkoholowe są eksponowane na regale niedaleko prawdziwych win musujących. - Wydaje mi się, że to naturalne miejsce. Szampany dla dzieci kupują rodzice, którzy przy tej okazji ogarniają wzrokiem całą półkę alkoholową, często kupując inne produkty. Poza tym szampan jest rzeczą odświętną i według mnie nie powinien stać przy innych napojach bezalkoholowych np. coli - przekonuje sprzedawczyni.

Z danych Nielsena wynika, że zainteresowanie musującymi napojami bezalkoholowymi stopniowo wzrasta. W okresie od kwietnia 2009 r. do marca
2010 r. sprzedano 3,36 mln litrów tych napojów o wartości przekraczającej 35 mln zł. To o 3,5 proc. więcej niż rok wcześniej, gdy wielkość sprzedaży wyniosła 3,24 mln litrów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane