PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Nielsen: Sklepy małoformatowe bronią swojej pozycji

www.portalspozywczy.pl 8 listopada 2013 09:46

W ostatnich latach nastąpił bezprecedensowy rozwój dyskontów początkowo kosztem małych sklepów, ale te zaczęły się modernizować i bronić swojej pozycji. Ostatnio rozwój dyskontów następuje kosztem hiper- i supermarketów - mówił podczas VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu, Michał Madej z firmy badawczej Nielsen.

- To pokazuje, że istnieje w Polsce miejsce dla małych sklepów. I nie przewidywałbym, że ten kawałek tortu będzie się kurczył - powiedział również.

Wspomniał, że w 2013 roku do września w Polsce zostało otwartych 164 nowych sklepów dyskontowych.

Wymieniał, że nastąpił 13-procentowy wzrost obrotów marek własnych rok do roku, a w segmencie kosmetyków produkty te rosły w tempie 36 proc.

Dodał, że w III kw. 2013 roku w ujęciu rocznym w handlu wielkopowierzchniowym nastąpił spadek obrotów w hipermarketach o 5,3 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,80

  • Min

    3,63

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7067

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.