Nowe produkty marki własnej w ofercie PSH Unia

Autor: www.dlahandlu.pl 9 maja 2012 10:28

Unia w maju poszerzyła asortyment marek własnych. Pod marką Farma do oferty dodano dwa produkty, a markę Bonna poszerzono o trzy produkty.

 Do oferty wprowadzono paprykę konserwową, pieczarki marynowane oraz cukierki.

Obecnie firma posiada cztery marki własne: Farma, Hrabina, Bonna oraz Sadów.

PSH Unia SA powstała w 1998 roku. Podstawową działalnością firmy jest handel hurtowy artykułami spożywczymi. Obecnym prezesem spółki jest Jacek Kluza. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,24

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane