Nowy program lojalnościowy w Eurocashu. Firma chce dotrzeć do 16 mln Polaków

Autor: www.dlahandlu.pl 23 maja 2014 11:19

W maju w wybranych sklepach PSH Lewiatan oraz w innych sieciach franczyzowych Grupy Eurocash rozpoczęła się realizacja programu lojalnościowego "Paszport Korzyści".

- Wspólnie z siecią telefonii komórkowej Plus GSM, Cyfrowym Polsatem, a także Orlenem, AXA, Telepizza i superpolisa.pl (broker ubezpieczeniowy) dotrzemy aż do 16 milionów Polaków, oferując im możliwość otrzymania  rabatów i cashbacku („leadbacku") za codzienne zakupy - opisuje sieć.

Od 22 maja, robiąc codzienne zakupy w sklepach Lewiatan, klienci będą mogli otrzymać 7 proc. wartości wybranych produktów w formie zwrotu środków na kartę korzyści.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2014-06-02 15:00:32

    Nie interesują mnie żadne "cashbacki", żadne programy lojalnościowe. Nie uzależniam się od niczego i od nikogo. To moja dewiza. Kupuje tam,gdzie mam dobry towar taniej w chwili zakupu. W Lewiatanie kupuję sporadycznie, bo jest drogo.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane