Nowy program lojalnościowy w Eurocashu. Firma chce dotrzeć do 16 mln Polaków

Autor: www.dlahandlu.pl 23 maja 2014 11:19

W maju w wybranych sklepach PSH Lewiatan oraz w innych sieciach franczyzowych Grupy Eurocash rozpoczęła się realizacja programu lojalnościowego "Paszport Korzyści".

- Wspólnie z siecią telefonii komórkowej Plus GSM, Cyfrowym Polsatem, a także Orlenem, AXA, Telepizza i superpolisa.pl (broker ubezpieczeniowy) dotrzemy aż do 16 milionów Polaków, oferując im możliwość otrzymania  rabatów i cashbacku („leadbacku") za codzienne zakupy - opisuje sieć.

Od 22 maja, robiąc codzienne zakupy w sklepach Lewiatan, klienci będą mogli otrzymać 7 proc. wartości wybranych produktów w formie zwrotu środków na kartę korzyści.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2014-06-02 15:00:32

    Nie interesują mnie żadne "cashbacki", żadne programy lojalnościowe. Nie uzależniam się od niczego i od nikogo. To moja dewiza. Kupuje tam,gdzie mam dobry towar taniej w chwili zakupu. W Lewiatanie kupuję sporadycznie, bo jest drogo.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.