Nysa: Kupcy z targu bułgarskiego muszą przejść na targowisko miejskie
Kupcy z tzw. targu bułgarskiego muszą przejść na targowisko miejskie albo na pobliski stadion. Kierownik targowiska ma jeszcze ponad sto wolnych miejsc handlowych - podaje radio.opole.pl.
Jak mówi burmistrz Nysy, Kordian Kolbiarz, miasto chce stworzyć wszystkim równe szanse oraz działa w interesie kupców nyskich, którzy handlują legalnie i płacą podatki. W odróżnieniu od innych, często handlujących „na czarno”.
Gmina proponuje zatem kupcom z tzw. targu bułgarskiego, a także osobom handlującym starociami i towarami z tzw. wystawek, aby przeszły na targowisko miejskie, lub pobliską płytę boczną stadionu.
Przeczytaj także:
Kierownik targowiska miejskiego dysponuje jeszcze 130 wolnymi miejscami sprzedażnymi.
Problem w tym, że kupcy z tzw. targu bułgarskiego nie chcą tam handlować. Obawiają się spadku obrotów, mówią także o niedogodnym dojeździe.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Pn 21:41 Nożownik z galerii w Stalowej Woli usłyszał 18 zarzutów
- Pn 17:44 W Malborku obok Lidla powstanie park handlowy
- Pn 17:39 Resort rolnictwa przygotuje program rozwoju rynków hurtowych
- Pn 15:22 W czasie ferii Polacy więcej i częściej płacili kartami Visa za granicą
- Pn 15:06 Specjaliści ds. handlu i sprzedaży najbardziej poszukiwanymi pracownikami
- Pn 15:00 Piotr i Paweł zamyka placówkę w Krakowie. Sieć liczy 139 sklepów
- Pn 14:59 W ramach programu Dostępność+ sklepy będą budowały podjazdy dla wózków
- Pn 14:56 BIG: Niski poziom czytelnictwa odbija się na kondycji wydawców i księgarzy
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Biedronka w Świeciu była otwarta nielegalnie w niehandlową niedzielę
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł