O krok przed konkurencją z eurocash.pl

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Eurocash Dystrybucja 29 października 2018 14:28

O krok przed konkurencją z eurocash.pl

Eurocash Dystrybucja uruchamia eurocash.pl - przełomowe narzędzie wspierające efektywne zarządzanie sklepem spożywczym. - Nasza platforma zrewolucjonizuje rynek B2B FMCG w Polsce. Dla niezależnych detalistów to nowa siła - szansa na rozwój i zwiększenie konkurencyjności - zapowiada Tomasz Polański, dyrektor generalny Eurocash Dystrybucja.

Rynek małoformatowy jest główną siłą polskiego handlu - odpowiada za ponad 40%* rynku FMCG. Jednak niezależni detaliści w walce o klienta muszą stawiać czoło coraz silniejszym dyskontom. Mowa tu nie tylko o zapewnieniu atrakcyjnych cen. Ważny jest też dostęp do nowoczesnych technologii wykorzystywanych do prowadzenia sklepu i informacji rynkowych pozwalających zrozumieć konsumenta. - Premiera eurocash.pl, platformy, która zastępuje używany do tej pory przez naszych Klientów system eHurt, to moment przełomowy. To narzędzie, które łączy możliwość składania zamówień z narzędziami wspierającymi zarządzanie sklepem - mówi Tomasz Polański.

Czym wyróżnia się platforma eurocash.pl?

Po pierwsze: szybkie i sprawne zakupy

Platforma eurocash.pl ma wbudowaną najszybszą na rynku wyszukiwarkę, która "uczy się̨" użytkownika, zapamiętując jego wybory i podpowiadając właściwe hasła. Wygodny dostęp do asortymentu możliwy jest również dzięki inteligentnym listom zakupowym - system sugeruje najczęściej zamawiane produkty, przypomina o tych dawno niewybieranych oraz umożliwia tworzenie własnych list zakupowych.

Po drugie: znajomość lokalnego rynku

Moduł W Twojej okolicy to regularnie uaktualniana baza wiedzy przygotowana z wykorzystaniem danych i analiz własnych oraz firm współpracujących z Eurocash. Dane demograficzne, rankingi najlepiej sprzedających się produktów czy podgląd gazetek konkurencji to informacje, które wspierają podejmowanie trafnych decyzji zakupowych. - Korzystając z eurocash.pl, właściciel sklepu małoformatowego ma więcej informacji o rynku niż dyrektor dużej sieci handlowej - mówi Tomasz Polański.

Po trzecie: użyteczna wiedza

Sekcja Wiem Więcej zawiera informacje o trendach rynkowych i produktach największych marek FMCG oraz przekazuje szereg porad sprzedażowych - w tym eksperckie treści na tematy związane z handlem, prawem czy zarządzaniem personelem. Użytkownicy zyskują też dostęp do Kalendarza detalisty, w którym widzą terminy ukazywania się gazetek promocyjnych, programów wsparcia sprzedaży, daty wizyt przedstawiciela handlowego czy kampanie telewizyjne producentów współpracujących z Eurocash Dystrybucja.

  • Jolanta 2018-11-07 08:41:11

    Rewolucja to będzie jak powstanie platforma dla wielu podmiotów sprzedających z rynku i każdy będzie mógł tam wystawić swoją ofertę - wtedy będzie realny wybór, a nie jedynie to co poda nam Eurocash. Big data dla wszystkich a nie tylko Eurocash!

  • Pan Paweł 2018-11-05 22:01:16

    A Eurocash to nie Jeronimmo Martins? A Jeronimo Martins to nie Biedronka?

    Wspierajmy jak Ewa Kopacz "polskie" firmy!

  • Maciej 2018-11-05 15:45:02

    1. Narzędzie może okazać się użyteczne, ale z drugiej strony pod przykrywką narzędzia dla sklepikarzy, tworzycie narzędzie dla siebie samych - to wam najbardziej potrzebne są big data. Po płaszczykiem czegoś dla nas, robicie coś dla siebie. Rozumiem to, ale rzeczy należy nazywać po imieniu.



    2. Skąd wiem, że sugerowane informacje "z rynku" będą obiektywne, a że nie będziecie ich wykorzystywać do promocji produktów producentów z którymi się na to umówicie, albo gdy będziecie potrzebowali wysprzedać jakieś produkty? Moja obawa jest taka, że zamiast narzędzia analitycznego może okazać się, że otrzymam platformę reklamową.



    3. "Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się" - nominalnie jest to polska firma (w świetle KSH), choć trafniej byłoby mówić raczej o "największej firmie zajmującej się XYZ w Polsce", bo czy jest ona rzeczywiście polska można mieć zastrzeżenia z wiadomych względów, o których "mówi" nawet wikipedia...



    Pozdrawiam,

    Maciej

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7680

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.