Organic Farma Zdrowia obniża ceny: Świadomie rezygnujemy z dużej części marży

Autor: dlahandlu.pl 5 marca 2018 15:03

Organic Farma Zdrowia obniża ceny: Świadomie rezygnujemy z dużej części marży Fot. materiały prasowe

Organic Farma Zdrowia kolejny raz poszerzyła listę produktów ekologicznych w ramach promocyjnej oferty "STALE w niskiej CENIE". Spółka zapowiada kolejne rabaty i korzyści dla klientów.

W ramach tego programu Organic Farma Zdrowia obniżyła już ceny na aż 46 podstawowych, ekologicznych produktów spożywczych. Rabaty sięgają nawet 31 proc.

- Zależy nam aby zachęcić każdą Polkę i Polaka do sięgania po ekologiczną żywność, która powstała bez udziału pestycydów, chemicznych konserwantów, barwników czy wzmacniaczy smaku, nie mówiąc już o GMO. Ta żywność jest taka, jak chciała natura, i ma lepszy smak od odpowiedników konwencjonalnych. Dlatego świadomie rezygnujemy z dużej części marży i zapraszamy na zakupy do naszych delikatesów - mówi Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. Dodaje, że dzięki nowym klientom w kolejnych kwartałach firma będzie mogła wprowadzać do oferty "STALE w niskiej CENIE" kolejne promocyjne produkty. - Większy wolumen pozwala nam negocjować lepsze ceny u dostawców i obniżać koszty całego łańcucha logistycznego. Będziemy dzielić się tymi korzyściami z klientami - mówi prezes Chłoń.

W programie "STALE w niskiej CENIE" znajdziemy takie produkty, jak mleko, marchew, holenderskie sery,  ekologiczne banany, jogurty, kasze, tofu, parówki z cielęciną, kostki rosołowe bez oleju palmowego, glutenu i drożdży, masło, mąka, ryż, herbaty, oleje (w tym kokosowy, lniany oraz oliwa z oliwek extra vergin), czekolada, kawa, suszone owoce, żelki dla dzieci (bez żelatyny) oraz chrupki bezglutenowe. Producentami tej żywności są zarówno polskie certyfikowane firmy, jak i ekologiczni dostawcy najlepszych marek z całego świata.

Poza ofertą "STALE w niskiej CENIE" Organic Farma Zdrowia wspólnie z ekoproducentami co miesiąc obniża ceny na wybrane produkty. Najczęściej są to nowości wchodzące na polski rynek ekologiczny albo produkty sezonowe. 

Rynek produktów BIO w Polsce to ok. 0,4 proc. całego handlu detalicznego. Jego wartość w zeszłym roku zbliżyła się do 1 miliarda złotych. Przeciętne wydatki mieszkańca Polski na produkty ekologiczne to około 18 zł, czyli 4,35 EUR rocznie. To mało w porównaniu do wyników z innych krajów europejskich, a mała skala przekłada się na wyższe koszty produkcji, logistyki i dystrybucji żywności. Dla porównania ekologiczny rynek niemiecki ma wartość ok. 10 mld euro, francuski ok. 7 mld euro, a w Wielkiej Brytanii ok. 2,8 mld euro (dane za 2017 r.).

- Na świecie żywność ekologiczna jest droższa średnio o 30 proc. od żywności konwencjonalnej ze względu na dużo wyższe koszty jej produkcji, niższe zbiory oraz nadal stosunkowo niską podaż. Chemizacja w produkcji sprzyja osiąganiu wyższych plonów, wpływa także na wysokość cen dla konsumenta, ale jest to niezgodne z naturalnym cyklem produkcji roślin i zwierząt. W Polsce różnica w cenie żywności ekologicznej i konwencjonalnej maleje i wraz z coraz większą popularnością produktów ekologicznych trend ten powinien się utrzymywać, a nawet może przyspieszyć - mówi prezes Chłoń.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4296

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane