Organic Farma Zdrowia obniża ceny: Świadomie rezygnujemy z dużej części marży

Autor: dlahandlu.pl 5 marca 2018 15:03

Organic Farma Zdrowia obniża ceny: Świadomie rezygnujemy z dużej części marży Fot. materiały prasowe

Organic Farma Zdrowia kolejny raz poszerzyła listę produktów ekologicznych w ramach promocyjnej oferty "STALE w niskiej CENIE". Spółka zapowiada kolejne rabaty i korzyści dla klientów.

W ramach tego programu Organic Farma Zdrowia obniżyła już ceny na aż 46 podstawowych, ekologicznych produktów spożywczych. Rabaty sięgają nawet 31 proc.

- Zależy nam aby zachęcić każdą Polkę i Polaka do sięgania po ekologiczną żywność, która powstała bez udziału pestycydów, chemicznych konserwantów, barwników czy wzmacniaczy smaku, nie mówiąc już o GMO. Ta żywność jest taka, jak chciała natura, i ma lepszy smak od odpowiedników konwencjonalnych. Dlatego świadomie rezygnujemy z dużej części marży i zapraszamy na zakupy do naszych delikatesów - mówi Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. Dodaje, że dzięki nowym klientom w kolejnych kwartałach firma będzie mogła wprowadzać do oferty "STALE w niskiej CENIE" kolejne promocyjne produkty. - Większy wolumen pozwala nam negocjować lepsze ceny u dostawców i obniżać koszty całego łańcucha logistycznego. Będziemy dzielić się tymi korzyściami z klientami - mówi prezes Chłoń.

W programie "STALE w niskiej CENIE" znajdziemy takie produkty, jak mleko, marchew, holenderskie sery,  ekologiczne banany, jogurty, kasze, tofu, parówki z cielęciną, kostki rosołowe bez oleju palmowego, glutenu i drożdży, masło, mąka, ryż, herbaty, oleje (w tym kokosowy, lniany oraz oliwa z oliwek extra vergin), czekolada, kawa, suszone owoce, żelki dla dzieci (bez żelatyny) oraz chrupki bezglutenowe. Producentami tej żywności są zarówno polskie certyfikowane firmy, jak i ekologiczni dostawcy najlepszych marek z całego świata.

Poza ofertą "STALE w niskiej CENIE" Organic Farma Zdrowia wspólnie z ekoproducentami co miesiąc obniża ceny na wybrane produkty. Najczęściej są to nowości wchodzące na polski rynek ekologiczny albo produkty sezonowe. 

Rynek produktów BIO w Polsce to ok. 0,4 proc. całego handlu detalicznego. Jego wartość w zeszłym roku zbliżyła się do 1 miliarda złotych. Przeciętne wydatki mieszkańca Polski na produkty ekologiczne to około 18 zł, czyli 4,35 EUR rocznie. To mało w porównaniu do wyników z innych krajów europejskich, a mała skala przekłada się na wyższe koszty produkcji, logistyki i dystrybucji żywności. Dla porównania ekologiczny rynek niemiecki ma wartość ok. 10 mld euro, francuski ok. 7 mld euro, a w Wielkiej Brytanii ok. 2,8 mld euro (dane za 2017 r.).

- Na świecie żywność ekologiczna jest droższa średnio o 30 proc. od żywności konwencjonalnej ze względu na dużo wyższe koszty jej produkcji, niższe zbiory oraz nadal stosunkowo niską podaż. Chemizacja w produkcji sprzyja osiąganiu wyższych plonów, wpływa także na wysokość cen dla konsumenta, ale jest to niezgodne z naturalnym cyklem produkcji roślin i zwierząt. W Polsce różnica w cenie żywności ekologicznej i konwencjonalnej maleje i wraz z coraz większą popularnością produktów ekologicznych trend ten powinien się utrzymywać, a nawet może przyspieszyć - mówi prezes Chłoń.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,04

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.