Organic Farma Zdrowia otwiera market ekologiczny w biurowcu Q22

Autor: dlahandlu.pl 7 listopada 2017 09:25

Organic Farma Zdrowia otwiera market ekologiczny w biurowcu Q22 fot. Organic Market

Organic Farma Zdrowia otworzy "Organic market" na parterze biurowca Q22, zlokalizowanego przy ul. Jana Pawła II 22 w pobliżu Ronda ONZ w zagłębiu biurowym stolicy. Obecnie trwają prace aranżacyjne. Sklep zostanie otwarty w nowym koncepcie i najnowszej wizualizacji.

Przypomnijmy: w październiku br. spółka podała, że wkrótce uruchomi największy w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej market oferującego produkty ekologiczne. Podano wówczas, że będzie on zlokalizowany w ścisłym centrum Warszawy.

Skonsolidowana sprzedaż Grupy Kapitałowej Organic Farma Zdrowia S.A. wzrosła w III kwartale o 10,1 proc. w stosunku III kwartału 2016 roku osiągając kwotę 22,1 mln zł. Narastająco po trzech kwartałach sprzedaż Grupy wyniosła 69 mln zł ze wzrostem na poziomie 3 proc. r/r.

- Poziom strat za ten okres jest nadal zbliżony do roku poprzedniego, a nawet wyższy, ponieważ w br. nastąpiła koncentracja na znaczących zmianach w sklepach sieci Organic Farma Zdrowia oraz w organizacji logistyki w ramach Grupy. Starta netto w III kwartale to1,74 mln zł, po 9 miesiącach strata wyniosła 1,65 mln zł - podała spółka w raporcie.

Spółka podała, że prowadzi projekt kompleksowej rewitalizacji sklepów sieci. Wszystkie sklepy po rewitalizacji są doskonale przyjmowane przez klientów i odnotowują wzrosty sprzedaży, w tym części sklepów wręcz spektakularne, kilkudziesięcioprocentowe wzrosty. Niemniej poprawa rentowności rewitalizowanych sklepów nastąpi dopiero w kolejnych okresach, ponieważ wymagały one całkowitego zamknięcia na czas od 2 do 3 tygodni, ponosząc w tym czasie wszystkie koszty stałe jak czynsze, wynagrodzenia itd.

Dokonano także reorganizacji wewnętrzenej sprzedaży oraz kosztów logistyki w Grupie co spowodowało brak porównywalności marż i kosztów w wynikach jednostkowych Organic Farma Zdrowia S.A. i Eko Wital sp. z o.o. oraz znacząco zaangażowało obie organizacje, co przyczyniło się do ograniczegnia wzrostu sprzedaży Grupy w I półroczu 2017. Celem reorganizacji była poprawa efektywności logistyki w ramach Grupy, zwiększenie oferty towarowej spółki dystrybucyjnej, wzrost sprzedaży wewnątrzgrupowej oraz zmniejszenie kosztów operacyjnych Organic Farma Zdrowia S.A., przy jednoczesnym spadku marży procentowej uzyskiwanej w tej spółce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,49

  • Śr

    1,20

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane