OSM Łowicz: Planujemy znaleźć się w kilkunastu tysiącach punktów sprzedaży

www.portalspozywczy.pl 5 grudnia 2017 10:04

Koniec roku dla naszej spółdzielni jest czasem wytężonej pracy. Planujemy bardzo dużo zmian, które sprawią, że nasze produkty będą jeszcze atrakcyjniejsze na rynku. Wdrażamy zmiany dotyczące strategii sprzedaży i handlu – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Tomasz Walerjańczyk, dyrektor handlowy mleczarni OSM Łowicz.

- Jeśli chodzi o nasze plany na przyszły rok, to przede wszystkim kładziemy ogromny nacisk na pracę z brandami – w tym budowanie dystrybucji. W krótkim czasie planujemy znaleźć się w kilkunastu tysiącach punktów sprzedaży. Zależy nam także na wzroście rentowności biznesu – będziemy pracować nad efektywnością przeprowadzanych akcji i zyskami dla firmy – mówi Tomasz Walerjańczyk.

Jego zdaniem, rok 2018 będzie kluczowym, by zająć właściwą pozycję na polskim rynku mleczarskim. Przed spółdzielnią ogromne wyzwanie – dotarcie z jej TOP produktami do wszystkich konsumentów kategorii nabiałowej, czyli mlekiem łowickim i szeroką gamą najwyższej jakości śmietan.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.