OSM Łowicz: Planujemy znaleźć się w kilkunastu tysiącach punktów sprzedaży

www.portalspozywczy.pl 5 grudnia 2017 10:04

Koniec roku dla naszej spółdzielni jest czasem wytężonej pracy. Planujemy bardzo dużo zmian, które sprawią, że nasze produkty będą jeszcze atrakcyjniejsze na rynku. Wdrażamy zmiany dotyczące strategii sprzedaży i handlu – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Tomasz Walerjańczyk, dyrektor handlowy mleczarni OSM Łowicz.

- Jeśli chodzi o nasze plany na przyszły rok, to przede wszystkim kładziemy ogromny nacisk na pracę z brandami – w tym budowanie dystrybucji. W krótkim czasie planujemy znaleźć się w kilkunastu tysiącach punktów sprzedaży. Zależy nam także na wzroście rentowności biznesu – będziemy pracować nad efektywnością przeprowadzanych akcji i zyskami dla firmy – mówi Tomasz Walerjańczyk.

Jego zdaniem, rok 2018 będzie kluczowym, by zająć właściwą pozycję na polskim rynku mleczarskim. Przed spółdzielnią ogromne wyzwanie – dotarcie z jej TOP produktami do wszystkich konsumentów kategorii nabiałowej, czyli mlekiem łowickim i szeroką gamą najwyższej jakości śmietan.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane