PGS sprzedaje miesięcznie milion produktów pod marką O!

Autor: dlahandlu.pl 13 września 2017 11:32

PGS sprzedaje miesięcznie milion produktów pod marką O! Fot. PGS

Marka O! stanowi obecnie 5 proc. całkowitych obrotów modelowych sklepów Top Market w kraju. Można mówić o ponad milionie sprzedawanych produktów miesięcznie. Spółka ma plany dalszego rozwoju w kategorii private labels - planuje wprowadzenie submarki produktów ekologicznych i rozwija ofertę alkoholi pod marką własną.

- Marka O! stanowi obecnie aż 5 proc. całkowitych obrotów modelowych sklepów Top Market w kraju. Ilościowo możemy mówić o ponad milionie sprzedawanych produktów miesięcznie – tłumaczy Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy PGS.

O!, która zadebiutowała na początku czerwca na półkach sklepowych w całej Polsce, ma pomóc zdobyć Polskiej Grupie Supermarketów przewagę konkurencyjną. Jakościowe produkty, w niskich cenach, produkowane wyłącznie w Polsce – to krótka charakterystyka marki, przedstawiana przez Przemysława Gaszewskiego. Obecnie linia produktów marki własnej liczy kilkadziesiąt produktów, jednak ich pozytywny odbiór przez klientów i sukces rynkowy, mobilizuję grupę do rozszerzenia portfolio.

- O sukcesie marki na bieżącym etapie świadczy również wyróżnienie przyznane przez Gazetę Finansową w raporcie „Liderzy Rynku Spożywczego 2017”, gdzie marka O! uznana została za debiut roku 2017 ­– przekonuje Gaszewski.

Jak twierdzi Przemysław Gaszewski już niedługo sieć planuje wdrożenie submarki z wysokiej jakości produktami ekologicznymi. To jednak nie wszystko, sieć - jako jedna z nielicznych na rodzimym rynku - rozpoczęła program pilotażowy z alkoholami pod marką własną – jak na razie w wybranych sklepach w Polsce.

- Jako jedni z nielicznych zdecydowaliśmy się na wprowadzenie marki własnej alkoholi. Zaczęliśmy od pilotażu wódek czystych i piwa pod marką własną w wybranych sklepach. Kolejną kategorią będzie zapewne cydr, który już wkrótce wraz z innymi alkoholami marki własnej dostępny będzie w sklepach Top Market w całej Polsce. – informuje dyrektor handlowy Polskiej Grupy Supermarketów.

Strategia PGS wpisuje się w ogólny trend na rynku sprzedaży detalicznej w Polsce, polegający na rozwoju oferty marek własnych, w tym produktów wysokiej jakości. Niedawno sieć Carrefour wprowadziła aż osiem nowych linii produktów marki własnej. Firma ta od 2016 roku Carrefour prowadzi działania, które zmieniają kierunek rozwoju tzw. private labels.

Według ekspertów, minęły czasy, kiedy tego typu produkty kojarzyły się tylko z niższą ceną. Sieci coraz częściej inwestują w marki własne, które obejmują produkty o wyższej cenie i jakości.

Przeczytaj także:

Dyrektor KPMG: Cena nie jest już najważniejszym kryterium dla marki własnej

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10804

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane