PGS wprowadza wódkę czystą pod marką własną O!

Autor: dlahandlu.pl 6 listopada 2017 17:39

Wódka czysta marki własnej pojawi się w ciągu najbliższych tygodni w sieci blisko 600 sklepów, m.in. Top Market, Delica w całym kraju. To kolejna kategoria produktów w portfelu sieci PGS, skupiającej polskich handlowców. Kolejnym etapem jest wprowadzenie piwa pod tą samą marką.

Marka własna O!, która zadebiutowała na początku czerwca na półkach sklepowych w całej Polsce, ma pomóc zdobyć Polskiej Grupie Supermarketów przewagę konkurencyjną. Obecnie linia produktów marki własnej liczy kilkadziesiąt produktów, jednak ich pozytywny odbiór przez klientów i sukces rynkowy, mobilizuję Grupę do rozszerzenia portfolio. 

- Powstanie naszej marki wiązało się z długimi badaniami, testami jakościowymi od czerwca 2016 roku, i w końcu wyborem trafnej nazwy – dziś funkcjonującej jako widoczny i zapamiętywalny element asortymentu każdego sklepu - informuje spółka.

Procesie tworzenia koncepcji i strategii marki wspierała agencja KORE, która stoi również za przygotowaniem strony Polskiej Grupy Supermarketów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,81

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane