PGS z bardziej restrykcyjną polityką wobec partnerów handlowych

Autor: pr, dlahandlu.pl 11 sierpnia 2017 11:29

Rok 2017 planujemy zakończyć rozszerzając sieć punktów o około 10% w odniesieniu do roku poprzedniego - mówi Rafał Rogowiecki, dyrektor finansowy PGS.

Jesteśmy trzecią najdynamiczniej rozwijającą się siecią handlową w Polsce. Dzięki korzystnej koniunkturze oraz kontynuowaniu wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju sieci, Polska Grupa Supermarketów uzyskała świetne wyniki finansowe w pierwszym półroczu – w tym zdecydowany wzrost przychodów netto ze sprzedaży, zauważalna poprawa wskaźników finansowych w tym aprecjacja wskaźnika ROS przekraczająca 11% - przekonuje dyrektor finansowy PGS.

Nasza Grupa wciąż skutecznie rozwija sieć partnerów biznesowych. Mam tu na myśli zarówno dostawców - których wciąż przybywa w każdym miesiącu, przez co oferujemy coraz więcej produktów naszym klientom; jak i przedsiębiorców, którzy decydują się na dołączenie do Grupy. Mamy ambitne plany rozwojowe również jeśli chodzi o zasięg sklepów skupionych w ramach PGS. Rok 2016 zakończyliśmy z 600 placówkami, a liczba ta wciąż będzie rosła. Ważna jest jednak dla nas również jakość i spójny wizerunek. W tym roku zdecydowaliśmy się na bardziej restrykcyjną weryfikację wewnętrzną, przez co placówki muszą spełniać wyższe normy - zarówno te nowe jak i będące już w pod egidą PGS. Rok planujemy zakończyć rozszerzając sieć punktów o około 10% w odniesieniu do roku poprzedniego - podsumowuje Rafał Rogowiecki.

Więcej o planach Grupy PGS

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,65

  • Min

    2,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.