PIH o sprzedaży bezpośredniej rolników

www.portalspozywczy.pl 22 października 2015 17:33

Od 2016 roku polscy rolnicy będą mogli sprzedawać przetworzone produkty rolne, co ma zwiększyć ich zyski. Czy branża handlowa w Polsce może obawiać się konkurencji ze strony rolników?

- Wiele zależy od tego jak będą organizowane kanały dystrybucji i jak powszechne będzie to zjawisko. Jeżeli nie będzie dużych, zintegrowanych kanałów dystrybucji nie powinno mieć to dużego wpływu – mówi Maciej Ptaszyński, dyrektor Polskiej Izby Handlu.

- Rolnik będzie mógł dla klienta indywidualnego zaproponować cenę wyższą, jednak nie będzie mógł skorzystać z efektu skali, tak jak w przypadku sprzedaży dla sieci handlowych. Na rynku jest miejsce dla każdego, dla dużych sklepów i pojedynczych wytwórców tak, aby klient miał możliwość wyboru – dodaje.

Maciej Ptaszyński będzie prelegentem podczas VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Forum odbędzie się 4-5 listopada br. w Hotelu Sheraton w Warszawie.

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    5,06

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8347

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553326

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.