PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

PIH: Odbieranie przesyłek w sklepach wpłynie na wzrost sprzedaży

Autor: www.dlahandlu.pl 24 stycznia 2014 12:03

- Każda dodatkowa usługa, to dobry sposób na przyciągnięcie klientów. Odbieranie przesyłek w sklepach na pewno wpłynie na wzrost sprzedaży w takich placówkach, ponieważ klienci będą przy okazji dokonywali zakupu planowanego, bądź impulsywnego - mówi Joana Chilicka z Polskiej Izby Handlu.

- Takie usługi dają małym sklepom możliwość konkurowania z większymi placówkami, bo klient z pewnością będzie zadowolony z możliwości odebrania przesyłki w małym sklepie niedaleko swego domu, a gdy już tam będzie, zawsze coś kupi - dodaje nasza rozmówczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2014-01-24 15:59:52

    Tylko nikt nie bierze pod uwagę,że ja samotna matka, muszę zostawić na czas odbioru przesyłki leżące dziecko niepełnosprawne ze stanami padaczkowymi bez opieki.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,22

  • Min

    1,43

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.