PKN Orlen udoskonala format sklepów i sięga po Big Data

Autor: www.dlahandlu.pl 16 grudnia 2016 10:28

PKN Orlen udoskonala format sklepów i sięga po Big Data fot. materiały PKN Orlen

Strategia PKN Orlen na lata 2017-2021 dotycząca segmentu detalicznego opiera się na bogatej ofercie stacji paliw, tworzeniu unikalnych doświadczeń zakupowych i stałym wzroście satysfakcji klientów. Koncern zapowiada nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz zaawansowaną analitykę danych.

PKN Orlen posiada 2 700 stacji paliw. Firma w nowej strategii stawia na organiczny rozwój sieci (wzrost o ok. 100 punktów). Płocki koncern chce zwiększyć swój udział w rynku paliw o ponad 1 pp.

Aby zaoferować klientom unikalne doświadczenia zakupowe koncern planuje: udoskonalić format sklepu i kącików StopCafe, wdrożyć nowe produkty i usługi (usługi finansowe, platforma e-commerce i usługa click&collect, carsharing i car fleet management, mobilne płatności i zdalne zamówienia, elastyczna i spersonalizowana oferta w oparciu o Big Data ). Firma zakłada również zwiększenie masy marży pozapaliwowej  (wzrost o 17 proc.).

PKN Orlen planuje w latach 2017-18 inwestycje na poziomie 5,4 mld zł, z czego na rozwój działalności detalicznej zostanie przeznaczone 400 mln zł.

Oferta koncernu to ponad 50 produktów petrochemicznych i rafineryjnych sprzedawanych w ponad 60 krajach. Sprzedaż detaliczna prowadzona jest z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci stacji paliw, każdego dnia odnotowującej 1,4 mln transakcji.


Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    4,15

  • Min

    1,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.