PKN Orlen udoskonala format sklepów i sięga po Big Data

Autor: www.dlahandlu.pl 16 grudnia 2016 10:28

PKN Orlen udoskonala format sklepów i sięga po Big Data fot. materiały PKN Orlen

Strategia PKN Orlen na lata 2017-2021 dotycząca segmentu detalicznego opiera się na bogatej ofercie stacji paliw, tworzeniu unikalnych doświadczeń zakupowych i stałym wzroście satysfakcji klientów. Koncern zapowiada nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz zaawansowaną analitykę danych.

PKN Orlen posiada 2 700 stacji paliw. Firma w nowej strategii stawia na organiczny rozwój sieci (wzrost o ok. 100 punktów). Płocki koncern chce zwiększyć swój udział w rynku paliw o ponad 1 pp.

Aby zaoferować klientom unikalne doświadczenia zakupowe koncern planuje: udoskonalić format sklepu i kącików StopCafe, wdrożyć nowe produkty i usługi (usługi finansowe, platforma e-commerce i usługa click&collect, carsharing i car fleet management, mobilne płatności i zdalne zamówienia, elastyczna i spersonalizowana oferta w oparciu o Big Data ). Firma zakłada również zwiększenie masy marży pozapaliwowej  (wzrost o 17 proc.).

PKN Orlen planuje w latach 2017-18 inwestycje na poziomie 5,4 mld zł, z czego na rozwój działalności detalicznej zostanie przeznaczone 400 mln zł.

Oferta koncernu to ponad 50 produktów petrochemicznych i rafineryjnych sprzedawanych w ponad 60 krajach. Sprzedaż detaliczna prowadzona jest z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci stacji paliw, każdego dnia odnotowującej 1,4 mln transakcji.


Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane