Polacy chodzą do sklepów spożywczych… napić się kawy lub herbaty (wideo)

Autor: dlahandlu.pl 23 lipca 2018 10:38

Polacy chodzą do sklepów spożywczych… napić się kawy lub herbaty (wideo) Fot. Shutterstock

Rynek sklepów spożywczych w Polsce jest coraz bardziej konkurencyjny. W zwiększeniu szans na utrzymanie się w biznesie może pomóc związanie się z siecią franczyzową. Pozwala to m.in. być na bieżąco z trendami obecnymi wśród konsumentów. A jak pokazują badania, często nie chodzą oni do osiedlowych sklepów tylko po to, by zrobić zakupy spożywcze.

Współpraca z siecią franczyzową stwarza wiele możliwości. - Jesteśmy w stanie pomóc właścicielowi sklepu w zakresie jego działalności w bardzo silny sposób. Oczywiście dużą przewagę rynkową daje rozpoznawalność brandu, wsparcie marketingowe, różnego typu działania, które mają na celu poprawę wyboru asortymentu, podpowiedzi fachowców co do ułożenia produktów, wyposażenia sklepu. To jest wiedza, którą potrafimy przekazać właścicielowi po to, żeby jego efekty finansowe prowadzenia biznesu się poprawiały – mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Anna Kieljan, manager ds. ekspansji i franczyzy Odido w Makro Polska.

A poprawę tę można osiągnąć chociażby przez inwestycję w dodatkowy asortyment – gotowe do spożycia posiłki i napoje. - Według raportu „Polska na Talerzu 2018” firmy Makro Polska aż 60% Polaków kupuje w małych osiedlowych sklepach kawę i herbatę – zauważa Irmina Trefoń, manager ds. rozwoju sieci Odido. Sporą popularnością cieszą się też zapiekanki (41%), hot dogi (39%) oraz kanapki (31%). Tego typu produkty nie tylko poprawiają marżę sklepu, lecz także ściągają klientów na inne zakupy.

Przeczytaj także:

Makro proponuje sklepom: kącik kawowy, punkt bistro, półkę z winem

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.