Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Poradnik: Jak znaleźć lokal dla sklepu z winami

Autor: Rzeczpospolita 1 marca 2014 09:36

Sieci sklepów sprzedających markowe wina stanowią grupę o specyficznych potrzebach odnośnie do poszukiwanych lokali pod wynajem. Najemcy z tego segmentu stawiają na lokale o powierzchni od 60 do 100 mkw., czasem większe. Zwykle położone są przy ważnych ciągach komunikacyjnych miast czy głównych arteriach miejskich, ale także na prestiżowych, rozwijających się dużych osiedlach - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Zdaniem Grażyny Melibrudy, ekspertki Jones Lang LaSalle, interesującymi lokalizacjami dla sklepów z markowymi winami są również partery starych odrestaurowanych kamienic czy loftów - bardzo dogodne lokalizacje, jeśli chodzi o grupę potencjalnych klientów, a do tego miejsca o odpowiednim klimacie i charakterze.

Z kolei Katarzyna Urbaszek, negocjator w dziale powierzchni handlowych w firmie doradczej CBRE, podkreśla, że przed otwarciem sklepu z alkoholami dla koneserów niezbędne jest określenie profilu potencjalnego klienta, co pozwoli zawęzić obszar poszukiwań lokalu - czytamy w "Rzeczpospolitej". Ekspertka podkreśla, że należy pamiętać, że sklepy z alkoholem wymagają uzyskania pozwolenia na sprzedaż tego towaru. Należy więc zwrócić uwagę, czy lokal nie znajduje się na przykład blisko szkoły czy innej placówki oświatowo-wychowawczej.

Czy lepiej otwierać sklepy z alkoholem dla koneserów w centrach handlowych czy na osiedlach? Wszystkie te lokalizacje mogą być właściwe. Ważne, żeby trafić do odpowiedniego klienta. Coraz więcej wyspecjalizowanych sklepów z alkoholem można zauważyć w parterach nowo budowanych budynków mieszkalnych. Okolice kompleksów biurowych też wydają się być odpowiednim wyborem.

Grażyna Melibruda na łamach "Rz"radzi, aby sprawdzić, czy w pobliżu wybranej lokalizacji nie jest planowana budowa galerii handlowej lub nie działają tam już centra handlowe, ze zwykle dobrze rozwiniętą ofertą win.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,49

  • Śr

    6,88

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.