Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Poradnik: Mały sklep musi wyróżnić się na rynku

Autor: Nasz Kolporter, www.dlahandlu.pl 24 października 2013 10:54

Poradnik: Mały sklep musi wyróżnić się na rynku

Marian Wejman, kontrahent Kolportera, opowiedział w portalu "Nasz Kolporter" o dobrych praktykach w handlu. Jego zdaniem, aby przetrwać na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, każdy handlowiec powinien wymyślić coś, co w sposób szczególny będzie wyróżniać jego sklep od innych. Jego sklep Grosik postawił na wyroby piekarnicze oraz kurczaka z rożna.

Kontrahnet Kolportera udowadnia, że w handlu najważniejsza jest właściwa dbałość o klienta. Szyld mniej jest istotny - liczy się podejście. Sklep Grosik jest ściśle połączony z piekarnią. Oznacza to, że wyroby (chleb, bułki i inne produkty) z tej piekarni, można kupić wyłącznie w tym jednym punkcie, usytuowanym na obrzeżach miasta. Zgromadzenie piekarni, kurczaka z rożna i sklepu w jednym miejscu przynosi jedo zdaniem bardzo dobre rezultaty - z pieca wszystko natychmiast trafia na ladę - a klienci czują zachęcający zapach i robią zakupy równiez pod wpływem chwili.

Jeśli chodzi o cenę, zdaniem właściciela sklepu Grosik musi być rozsądna. Ani zbyt wysoka, ani zbyt niska, bo za jakość trzeba jednak zapłacić. Jeżeli produkty kosztują niewiele, musi to odbijać się na atrakcyjności takiego pożywienia. Dlatego należy mocno zastanowić się nad tym, jak rozwiązać ten problem, żeby wilk był syty i owca cała. Sytuacja jest dynamiczna, handlowiec zawsze musi trzymać rękę na pulsie.
 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,98

  • Śr

    7,93

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.