Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Poradnik: Na zamrażarce powinna być naklejka prezentująca aktualną ofertę lodów

Autor: Artur Oleszek, Category Manager w Dziale Lodów Nestlé Polska 7 kwietnia 2014 09:17

W kategorii lodów zamrażarka jest odpowiednikiem półki sklepowej. To miejsce ekspozycyjne, które powinno zachęcać konsumenta do zakupu, umożliwić łatwe zapoznanie się z ofertą i znalezienie wybranego produktu. Dlatego ważne jest, by lody w zamrażarce były odpowiednio ułożone - mówi Artur Oleszek, category manager w dziale lodów Nestlé Polska.

- Przystępując do tworzenia ekspozycji, należy najpierw wydzielić produkty, które powinny być sprzedane w pierwszej kolejności. Trzeba je ułożyć w górnej części koszy ekspozycyjnych tak, by klient sięgnął właśnie po nie. Pozostałe produkty powinny zostać umieszczone w dolnej części koszy, a nadwyżki produktów w przestrzeni magazynowej. W zamrażarce powinien panować porządek, a lody muszą być odpowiednio pogrupowane. Z jednej strony zamrażarki powinny znaleźć się lody impulsowe, a z drugiej familijne, jeśli są dostępne w ofercie sklepu. Ważne jest również pogrupowanie lodów wg rodzaju - oddzielnie rożki, oddzielnie lody na patyku i oddzielnie lody dla dzieci. Produkty dziecięce najlepiej eksponować w dolnej części koszy tak, by mali konsumenci mogli łatwiej po nie sięgnąć - wyjaśnia Artur Oleszek.

By zachęcić konsumentów do spróbowania nowości i bestsellerów z oferty NESTLÉ SCHÖLLER, na zamrażarce powinna być przyklejona naklejka prezentująca ofertę asortymentową przygotowaną na bieżący sezon. W pobliżu zamrażarki koniecznie powinien znaleźć się cennik. Stworzenie ekspozycji zgodnie z powyższymi zasadami pomoże zdecydowanie zwiększyć sprzedaż i zmaksymalizować zyski.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,59

  • Śr

    1,66

  • Min

    1,25

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.