Poradnik: Sześć powodów, dla których warto wdrożyć nowe technologie w sklepie

Autor: dlahandlu.pl 10 października 2017 11:08

W Polsce jest ok. 1,2 mln kas fiskalnych. Obecnie kasy zaczynają ustępować miejsca innym rozwiązaniom.

Michał Pawłowski, menedżer ds. sprzedaży i produktu w firmie iPOS wyjaśnia, że coraz częściej urządzenia są wielofunkcyjne: za przykład posłużyć mogą kasoterminale, które łączą w jednym urządzeniu drukarkę fiskalną, terminal płatniczy oraz system sprzedażowy.

Urządzenia te działają w oparciu o komunikację online: zapewniają podgląd do danych sprzedażowych na bieżąco, w czasie rzeczywistym. Właściciel sklepu, bez wychodzenia z domu, podejrzy każdy paragon lub sprawdzi jakie produkty sprzedają się najlepiej. Wystarczy, że zaloguje się do dedykowanej platformy np. ze smartfona.

Aplikacja jest cyklicznie i bezpłatnie aktualizowana, dzięki czemu urządzenie i system są rozbudowywane o nowe funkcje wraz z rozwojem biznesu.

Przedsiębiorca może zdalnie zmienić cenniki lub dodać asortyment do bazy towarowej – informacja o aktualizacji danych zostanie automatycznie przekazana do urządzenia fiskalnego.

Zintegrowane z urządzeniem płatności kartowe oraz elastyczne podejście do umowy na ich akceptację, sprawiają, że wprowadzenie płatności bezgotówkowych staje się opłacalne.

Nowoczesne rozwiązania dostarczają narzędzi analitycznych i funkcji, które dotychczas były poza zasięgiem małych i średnich sklepów oraz punktów usługowych i gastronomicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8062

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.