Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Poradnik: Usługi dodatkowe tworzą dobrą atmosferę wokół sklepu, to zysk pośredni

Autor: Biuletyn PIH 9 lutego 2016 14:11

Prowadząc sklep warto zaoferować dodatkowe usługi, które przyciągną klientów do naszego miejsca. Należy je dopasować do lokalizacji i do potrzeb ludzi, bo nie wszędzie będą takie same. Warto poznać specyfikę lokalnej społeczności w jakiej prowadzi się działalność i zostać jej częścią. Na pewno można wytworzyć pozytywny obraz sklepu poprzez drobne gesty, np. przygotowywać klientowi gotowe do odebrania zakupy na śniadanie, gdy ten spieszy się do pracy, czy pozwalać zostawiać klucze do mieszkania - czytamy w Biuletynie PIH.

Jest też wiele innych pomysłów, które można dopasować do swojej działalności:

Cash back – usługa, dzięki której posiadacz karty płatniczej może pobrać gotówkę, podczas dokonywania zakupów i nie musi iść do bankomatu.

Możliwość opłacenia rachunków w sklepie – jest to bardzo wygodne rozwiązanie dla klientów, ponieważ nie muszą iść np. na pocztę i stać w długiej kolejce. Mogą zapłacić rachunki przy okazji codziennych zakupów.

Kącik gastronomiczny – takie miejsce sprawdzi się w mieście, najlepiej przy ruchliwej ulicy, gdy spieszące się osoby będą mogły szybko kupić kawę lub hot-doga.

Sprzedaż biletów komunikacji miejskiej
– nie musimy mieć zysku ze sprzedaży biletów, ale klienci, którzy po nie przyjdą zawsze przy okazji coś kupią.

Odbiór listów i paczek – warto zastanowić się nad utworzeniem punktu odbioru listów, można mieć z tego dodatkowe przychody i dodatkowych klientów.

Przyjmowanie starego chleba – ciekawym pomysłem jest przyjmowanie od klientów starego chleba i przekazywanie go do miejsc, gdzie można go jeszcze użyć. Wiele osób ma opory przed wyrzucaniem chleba, więc woli go przekazać właśnie do sklepu, zrobi z tego jeszcze użytek.

To wszystko nie musi przynosić bezpośrednich zysków, ale może tworzyć dobrą atmosferę wokół sklepu, czyli zyski pośrednie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.