PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Poradnik: Wyeliminuj błędy w obsłudze klienta a zwiększysz sprzedaż i wartość marki

Autor: Branch Brothers dla dlahandlu.pl 27 sierpnia 2014 11:13

Poradnik: Wyeliminuj błędy w obsłudze klienta a zwiększysz sprzedaż i wartość marki

Najważniejszymi ogniwami procesów zakupowych są ludzie – kupujący i sprzedawcy. Głównym czynnikiem budującym lojalność klienta jest obsługa – to jej jakość w dużej mierze odpowiada za wrażenia, z jakimi kupujący opuszczą placówkę. Zła obsługa to strata dla marki, zarówno w kontekście utraconych zysków, jak i w zakresie nadszarpniętego wizerunku, który bardzo trudno jest odbudować. Co robić, a czego unikać, aby klient wyszedł ze sklepu w pełni zadowolony i w przyszłości chciał do niego wrócić?


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,14

  • Min

    4,66

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane