Prawie 80 punktów handlowych w sieci Topaz i Topaz Express

Autor: www.dlahandlu.pl 28 stycznia 2014 18:42

Prawie 80 punktów handlowych w sieci Topaz i Topaz Express

Prawie 80 punktów handlowych pod szyldem Topaz i Topaz Express - to bilans 2013 roku regionalnej sieci sklepów z Sokołowa Podlaskiego. Tylko na przełomie listopada i grudnia sieć powiększyła się o 8 sklepów własnych.

Wśród nich jest m.in. market w Ełku - pierwszy punkt sieci w województwie warmińsko-mazurskim, dwa nowe sklepy w Warszawie, a także placówka Siedlcach, w zabytkowym, w pełni zmodernizowanym obiekcie Hala Targowa. Został on nabyty przez Topaz w ubiegłym roku, na drodze przetargu. Sklep, który powstał w obiekcie jest pierwszą częścią realizowanej inwestycji. Na wiosnę Topaz otworzy tu browar restauracyjny z piwem warzonym metodą tradycyjną na oczach gości.

Sieć sklepów Topaz założona przez Zbigniewa Paczóskiego powstała w 1993 roku, obecnie posiada 78 placówek własnych i franczyzowych na terenie 4 województw: mazowieckiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego i lubelskiego. Zaopatrzenie sklepów obsługuje własne centrum logistyczne firmy, znajdujące się w pobliżu Sokołowa Podlaskiego.

Głównym obszarem działalności Topaz są sklepy spożywcze, ale przedsiębiorstwo prowadzi również stacje paliw i punkty gastronomiczne, własny zakład rozbioru drobiu oraz ciastkarnię. Od dwóch lat realizuje w województwie mazowieckim inwestycje developerskie.  Topaz zatrudnia łącznie ponad 2000 osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Hans Dietrich Genscher 2014-02-13 14:35:52

    Najlepsza franczyza, to żadna franczyza!!!!!!!!!!

  • głos_franczyzy 2014-01-28 20:20:52

    Zdecydowanie odradzam wszystkim wchodzenie w struktury Carrefour Express. Przedstawie pokrótce moje złe doświadczenie z tą firmą. Na początek dostaniecie premię powitalną np.50000, wymienią Wam na nowe, piękne stoisko alkoholowe, ow-warzywne, piekarnicze, wymienią gondole bo pracują na swoich a wszystko to pożyczają gratis. Swoje stare, pewnie jeszcze dobre wyposażenie trzeba wyrzucić, no bo gdzie to magazynować. Gdy już sala jest ułożona zaczyna się towarowanie. Towar zamawia się na całe opakowania np. whisky, droga chemia, nabiał wszystko bez wyjątku. Decydujecie się na centralne zarządzanie marżą, co sugerują na szkoleniu. I otwieracie. Klienci zwłaszcza Ci w mniejszych miastach od razu zauważą, że jest u Was drogo, bo marża np. na małych majonezach jest ustawiona na 35%, a na dużych powiedzmy dla Carrefour normalnie 20%. W efekcie ten mniejszy jest droższy od tego większego. Przypadki można mnożyć. klienci się od Was odwracają. Zaczynacie kupować na boku towar na sztuki bo nie ma takiego ruchu aby kupować kartonami. Spada lojalność zakupowa poniżej 50% i płacicie opłatę franczyzową 1.5%. Jest coraz gorzej, wychodzicie z sieci. Oddajecie proporcjonalnie, otrzymaną premię powitalną, płacicie karę za wcześniejsze wyjście np. 50000, zabierają Wam swoje wyposażenie. Zostajecie z długami i pustym sklepem. Ratujecie się wchodząc do innej sieci i płacicie za to karę np. 150000 bo handlować przez 6 m-cy możecie tylko indywidualnie. Taki podstępny jest mechanizm franczyzy z Carrefour. Zresztą franczyza z Eurocash i innymi większymi firmami także nie wygląda kolorowo. Dlatego naprawdę uważajcie co podpisujecie, uczcie się na cudzych błędach i pamiętajcie, że najlepsza franczyza to miękka franczyza.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.