Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes Eurocash: Będziemy pracować nad poprawą warunków zakupowych dla małych sklepów

Autor: dlahandlu.pl 25 września 2017 14:52

Zarząd Eurocash zamierza podjąć działania zmierzające do tego, by małe sklepy franczyzowe będące partnerami spółki, miały takie same warunki zakupowe u producentów żywności, jak duże sieci handlowe – poinformował prezes Eurocash Luis Amaral.

- Nadal pokutuje przekonanie wśród wielu producentów, że rynek niezależny jest bardziej dochodowy, dlatego producenci oferują mniejszym sklepom wyższe ceny. Pomimo naszej intensywnej pracy warunki zakupowe dla dyskontów są wciąż dużo lepsze niż dla małych sklepów – mówi prezes Eurocash.

- Nadal nad tym pracujemy, bo chcemy zapewnić lepszą efektywność łańcucha dostaw, by koszty dla małych sklepów były niższe – dodaje.

Mówi, że Eurocash będzie próbował wpłynąć na producentów poprzez rozmowy i „tłumaczenie, jak wygląda sytuacja”.

Eurocash chce ponadto wykorzystać system logistyczny istniejący w przejętych sklepach Eko Holding i przejmowanej obecnie sieci Mila jako bazę do poprawy zarządzania dostawą produktów świeżych w swoich sieciach franczyzowych.

- Musimy mieć możliwość zaproponować naszym partnerom efektywne zarządzanie dostawami produktów świeżych. Tylko wtedy nasi partnerzy będą mogli przedstawić swoim klientom ofertę konkurencyjną do dużych sieci – mówi Luis Amaral.

Prezes poinformował, że nowe koncepty, takie jak Big Ben, Kontigo, czy abc na kołach rozwijają się dobrze i w przyszłym roku mogą zostać zaproponowane franczyzobiorcom.

Pytany o zainteresowanie siecią Stokrotka, prezes Eurocash powiedział, iż obecnie grupa skupia się na finalizacji przejęcia Mili i integracji przejętych sklepów Eko Holding.

- Stokrotka nie jest w kręgu naszych zainteresowań, mamy dość pracy przy Eko Holdingu i Mili – powiedział Luis Amaral.

Dodał, że sieć Mila, po sfinalizowaniu przejęcia, zmieni logo. – Najprawdopodobniej nastąpi zmiana brandu, widzimy przewagę w skoncentrowaniu się na mniejszej liczbie marek – powiedział.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.