Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes firmy Storck: Handel tradycyjny jest bardzo ważny dla producentów słodyczy

www.portalspozywczy.pl 7 lipca 2015 13:25

Handel tradycyjny traci najbardziej na rzecz dyskontów. Ale w naszej kategorii nie ma już takich dużych strat, biorąc pod uwagę rok 2014. Rynek się uspokoił. Może dlatego, że ekspansja dyskontów też spowolniła? - mówi Maciej Dąbrowiecki, prezes i dyrektor generalny firmy Storck w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Gdy patrzę na geografię kraju, to jestem pewny, że rynek handlu tradycyjnego musi pozostać ważny dla tych producentów, którzy mają aspiracje do bycia w czołowej „piątce”, i którzy nie chcą odgrywać drugoplanowej roli. Jeżeli ktoś chce mieć wysokie udziały w handlu detalicznym, musi znaleźć strategię, jak zaistnieć ze swoimi produktami w małych sklepach. To oczywiście wymaga nakładów w organizację, w handlowców, w samochody, w sprzęt, którym przesyła się zamówienia. Ale na końcu, jeśli to wszystko właściwie funkcjonuje, przychodzą właściwe rezultaty - podsumowuje Maciej Dąbrowiecki.

 

Czytaj całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,49

  • Śr

    6,88

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.